۷۶ میلیون نفر سال ۹۷ یارانه می‌گیرند

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: ۱۰۲ هزار میلیارد تومان درآمد هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق مصوب و بر این اساس یارانه ۷۶ میلیون نفر […]

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: ۱۰۲ هزار میلیارد تومان درآمد هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق مصوب و بر این اساس یارانه ۷۶ میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با فارس، در تشریح روند بازنگری در لایحه بودجه ۹۷ پس از رد آن در صحن علنی مجلس، اظهار کرد؛ تلاش نمایندگان مردم در مجلس برای انطباق بودجه ۹۷ با نیازهای جامعه و توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی افزود: شفافیت هرچه بیشتر در منابع و مصارف بودجه می‌تواند به افزایش اعتماد مردم و در نهایت رضایت عمومی منجر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نمایندگان مجلس در بحث آموزش و پرورش موفق به تصویب بودجه  آموزش و پرورش و بنیاد شهید به صورت ملی در روند بررسی بودجه ۹۷ در کمیسیون تلفیق شدند در حالی که در لایحه دولت به صورت استانی تعریف شده بود.

وی افزود: مبلغ ۵۲ هزار میلیارد ریال از بودجه سازمان‌های دولتی و بانک‌ها کسر و به بودجه آموزش و پرورش جهت پرداخت مطالبات و پاداش پایان خدمت فرهنگیان افزوده شد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی به مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق به عنوان برگ برنده مردمی بودن مجلس اشاره کرد و گفت: ۱۰۲ هزار میلیارد تومان درآمد هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق مصوب و در جدول مربوط به گزارش کمیسیون تلفیق درج شد.

وی ادامه داد: لازم به یادآوری است ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از درآمد حاصل از صادرات بنزین، در محل دیگری درج شده که در مجموع ۱۰۲ هزار میلیارد تومان خواهد شد.

حاجی‌بابایی در پایان با اشاره به اینکه بر این اساس یارانه ۷۶ میلیون نفر پرداخت خواهد شد، خاطرنشان کرد: روند بازنگری در لایحه بودجه ۹۷ ادامه دارد و براساس تعهد و میثاقی که با ملت بزرگ ایران بسته‌ایم در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی در لایحه بودجه ۹۷ از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

منبع: فارس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.