کنایه مدیر عامل ایرنا به رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس برای حذف خبر های منفی

  در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ اظهارات عجیب عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه ای در وزارت ارشاد، روزنامه ها را به دلیل ارزانی نماینده افکار عمومی […]

 

اظهارات عجیب عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه ای در وزارت ارشاد، روزنامه ها را به دلیل ارزانی نماینده افکار عمومی دانست.

به گزارش عصرخبر، عزیزی در سخنانی، با حمایت از دولت، رسانه ها را به عدم درج اخبار نا امید کننده و اقتصادی توصیه کرد و گفت: نباید دستاوردها را نادیده بگیریم و دائم از سختی ها و مشکلات بنویسیم این رفتار باعث ایجاد مشکلات بزرگ تر می شود.

وی با اشاره به روزنامه های دوبی، این روزنامه ها را بدون صفحه حوادث دانست و برای جلوگیری از نا امن نشان دادن کشور، حذف و یا کاهش اخبار حوادث روزنامه ها را به عنوان راه حل عنوان کرد!

این اظهار نظر با واکنش مدیر عامل ایرنا مواجه شد و هاشمی در حالی که جلسه رو به پایان بود، در تذکری رسانه ای گفت: امروز دیگر نمی توان به رسانه ها گفت چه خبری منتشر کنند و چه خبری را منتشر نکنند. امروز اگر رسانه های داخلی صدای مردم نباشند، رسانه های ضعیف ضد انقلاب، مرجع اطلاع گیری مردم خواهند شد. پس باید فضا را بازتر کنیم، مسئولان را به شنیدن حرف ها و نقدها عادت بدهیم و رسانه را وکیل مردم بدانیم.

منبع: عصرخبر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.