بیکار هستید؟؟ یک کسب و کار جدید، سین زن شوید!!

رسا نشر- مهدی سوری :کسانی که بیکار هستند و از نبود کار غر می زنند، دیگر بهانه ای نخواهند داشت. برای شما کار پیدا کردم. سین زن! این شرکت کارمند سین زن استخدام می کند. سین زن چیه؟؟ سین زن عبارت است از کارمندی که بوسیله تلگرام گوشی همراهش پست های خلق الله رو نگاه […]

رسا نشر- مهدی سوری :کسانی که بیکار هستند و از نبود کار غر می زنند، دیگر بهانه ای نخواهند داشت. برای شما کار پیدا کردم. سین زن! این شرکت کارمند سین زن استخدام می کند. سین زن چیه؟؟

سین زن عبارت است از کارمندی که بوسیله تلگرام گوشی همراهش پست های خلق الله رو نگاه می کنه و اونها رو در گروهها و کانال ها میگذاره و به ازای هر ۱۰۰۰ سینی که اون پست توسط این فرد میخوره ۳۰ هزار تومان انگار می دن.

یکی از مزایای مهم این شرکت اینه که  فقط ایرانی ها رو  استخدام می کنه که بازدید پست ها فقط ایرانی باشه!

خوراک اوناییه که دلشون می خواد باد پشتشون بخوره و تو خونه بمونن.

 

معرفی ربات iviewgir_bot@ ؛ افزایش رایگان بازدید پست های کانال ...

 

پ ن ۱: درسته که بواسطه اینترنت، فضای مجازی و تلگرام کسب و کارهای زیادی شکل گرفته است. اما به همون اندازه هم راه های کلاهبرداری و سوء استفاده وجود دارد و متاسفانه کم نیستد افراد بی وجدانی که کلاهبرداری می کنند و حلال و حرام برایشان مهم نیست. در این نمونه مثلا صاحب این کسب و کار از یک طرف پول رو از مدیران کانال ها میگیره که بازدیدشون رو بالا ببره. از طرف دیگه یک سری افراد رو استخدام می کنه که تو سوپر گروه های تبلیغاتی پست و کانال رو تبلیغ کنند و به ازای بازدید مشخصی بهشون پورسانت می دهد. طرف اول به خیال اینکه افراد واقعی پست هاشو می بینن و عضو کانالش می شن سرش کلاه می ره و طرف دوم که دستش به جایی بند نیست و فقط با یک کانال و ربات بی نام و نشان طرفه و هیچوقت هیچ پولی گیرش نمیاد. وقت و اینترنتش رو هدر می ده و آخرسر هیچ چیزی گیرش نمیاد.

پ ن ۲ : همانطور که مشاهده می کنید این کار یک نوع کلاهبرداری است و افراد زیادی به واسطه کسب درآمد از این روش ها پس از صرف هزینه و زمان هیچ پورسانتی دریافت نکردند. و در این میان فقط فرد کلاهبردار بواسطه پولی که از طرف اول یعنی سفارش دهنده می گیرد سود می کند. و منتشر کننده ها هم وقتی موضوع را می فهمند فقط افسوس می خورند و کار به شکایت نمی رسد و البته راه برای شکایت از این افراد نزد پلیس فتا باز است. چه سفارش دهنده و چه  منتشر کننده ها می توانند با مستندات و داشتن آی دی کانال ها از این افراد شکایت کنند. اما بهترین روش به نظر من آگاهی دادن است . اگر ما آموزش ببینیم و آگاهی کامل داشته باشیم فریب این افراد را نمی خوریم و کم کم دکان آنها تعطیل می شود.

در نهایت عذر میخواهم که کاری که برای دوستان پیدا کردم امنیت شغلی و دوام نداشت .

مهدی سوری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.