مسدود بودن راه ارتباطی ۲۱۰ روستای آذربایجان غربی به علت بارش برف

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن راه ارتباطی ۲۱۰ روستای آذربایجان غربی خبر داد. به گزارش ایسنا، […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن راه ارتباطی ۲۱۰ روستای آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین علی اکبری از باز بودن کلیه محورهای ارتباطی بین شهری استان خبر داد و گفت: از ۲۹۰۰ روستا در آذربایجان غربی راه ارتباطی ۲۱۰ روستا بعلت بارش سنگین برف و کولاک مسدود بوده و عملیات بازگشایی در حال انجام است که پیش بینی می شود تا ۲۴ ساعته آینده تردد در راه این روستاها نیز برقرار شود.

علی اکبری ادامه داد: شهرستان های ارومیه، سلماس و خوی به ترتیب با ۱۰۵، ۶۰ و ۳۰ راه روستایی مسدود شده بیشترین آمار راه روستایی مسدود شده را به اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: بارش برف در شهرستان های تکاب، چالدران، اشنویه، پیرانشهر، مهاباد، سردشت، میاندوآب و سرو ادامه دارد و از رانندگان درخواست می شود تا با ایمنی بیشتری در جاده ها تردد کرده و از ایمنی وسایل نقلیه اطمینان حاصل نمایند، همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ برای سفر جاده ای بسیاری ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.