حراج ۷۰ درصدی نوتلا و آشوب در فروشگاههای فرانسوی/ توئیتی که فقط برای خنده ارسال شده بود!

ظاهرا شبکه های اجتماعی نقش اصلی را در ایجاد این جنون خرید نوتلا ایجاد کردند. امیرا دختر جوان ساکن پاریس در توئیتر خود این حراج را اعلام کرد. مطلب وی ۱۶ هزار بار ریتوئیت شد. او می‌گوید: «برای خنده این توئیت را ارسال کردم فکر نمی کردم کسی به آن توجه کند اما ناگهان این […]

ظاهرا شبکه های اجتماعی نقش اصلی را در ایجاد این جنون خرید نوتلا ایجاد کردند. امیرا دختر جوان ساکن پاریس در توئیتر خود این حراج را اعلام کرد. مطلب وی ۱۶ هزار بار ریتوئیت شد. او می‌گوید: «برای خنده این توئیت را ارسال کردم فکر نمی کردم کسی به آن توجه کند اما ناگهان این همه ریتوئیت شد.»

به گزارش یورونیوز تخفیف هفتاد درصدی «نوتلا» در یک فروشگاه های زنجیره‌ای فرانسه به آشوب و دعوا و در برخی موارد مداخله پلیس انجامید.

در پی تبلیغات حراج یک فروشگاه زنجیره برای تخفیف فروش شیشه‌های ۹۵۰ گرمی نوتلا به قیمت ۱/۴۱ یورو، صبح روز پنجشنبه علاقمندان به این شکلات در مقابل سوپر مارکت‌های زنجیره‌ای، صف‌های طولانی تشکیل دادند.

با باز شدن در فروشگاه صحنه‌های عجیبی شکل گرفت. در برخی از شهرها ژاندارمری و پلیس مجبور به مداخله برای آرام کردن مشتریان مشتاق شد.

در شهرستان «اوآز»، «پا دو کاله» و چندین شهر جنوبی فرانسه، فروشندگان شاهد دعوا و درگیری میان مشتریان بودند.

ظاهرا شبکه های اجتماعی نقش اصلی را در ایجاد این «جنون خرید نوتلا» ایجاد کردند. امیرا، دختر جوان ساکن پاریس در توئیتر خود اتبلیغ ین فروشگاه برای حراج را منتشر کرد. مطلب وی ۱۶ هزار بار ریتوئیت شد. او می‌گوید: «برای خنده این توئیت را ارسال کردم. فکر نمی کردم کسی به آن توجه کند اما ناگهان این همه ریتوئیت شد.»

کارمند یک سوپر مارکت به روزنامه پاریزین می‌گوید: «صحنه مبارزه بود. ما به اندازه موجودی سه ماه فروختیم. در صندوق‌ها بجز نوتلا نبود. اما یک خانم موهای خانم دیگری را می‌کشید. پیرزنی یک کارتون نوتلا بر روی سرش گذاشته بود. دست یک نفر دیگر خون‌آلود بود.»

کارمند یک فروشگاه دیگر معتقد است: «باید سیستمی برای این نوع حراج وجود داشته باشد. اینکار بیشتر باعث دردسر است. اینها مشریان دائمی ما نبودند. مشتریان دائمی گریه می‌کردند زیرا چیزی برای آنها نمانده بود.»

صاحب فروشگاهی در «منبریسون» محدودیت سه شیشه نوتلا برای هر خریدار مشخص کرد تا از آشوب و دعوا جلوگیری شود. او می‌گوید: «ولی برخی برای گرفتن شیشه چهارم باز می‌گشتند. بنابراین تصمیم گرفتم که تقسیم شیشه‌های شکلات را در پذیرش فروشگاه قرار دهم اما مردم در گروه‌های ده نفره می‌آمدند.»

با اینکه در برخی فروشگاه‌ها ۷۰۰ شیشه نوتلا در عرض ۴۵ دقیقه فروخته شد، باید حراج را برای روزهای جمعه و شنبه نیز تکرار کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.