دزد ۲۰۶ به دست ماموران راهنمایی و رانندگی افتاد

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از دستگیری سارق خودرو ۲۰۶ توسط ماموران راهنمایی و رانندگی در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از دستگیری سارق خودرو ۲۰۶ توسط ماموران راهنمایی و رانندگی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش سایت راهور ، سرهنگ محمدرضا محمدی در تشریح این خبر گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت شب گذشته درحین کنترل خودروها به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به علت دستکاری در ارقام پلاک مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با صدور دستور توقف، خودرو از صحنه متواری می‌شود؛ گفت: پس از اعلام مشخصات خودرو به تمامی گشت های پلیس راهور؛ پس از تعقیب و گریز منطقی و بستن راههای فرار؛ خودرو در یکی از خیابانهای سطح شهر رشت متوقف و راننده متواری می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه با هوشیاری ماموران سارق خودرو نیز پس از تعقیب و گریز دستگیر شد؛ گفت: سارق و خودرو توقیفی با تنظیم صورتجلسه جهت سیر مراحل قانونی به ماموران انتظامی تحویل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.