ثبت نام مسکن ملی تهران از شنبه

هم‌زمان با ثبت نام مسکن ملی در استان تهران، استانهای البرز و قزوین نیز این برنامه را آغاز خواهند کرد و مقرر شده تا در کنار شهرهای جدید پردیس و پرند، ثبت نام برای متقاضیان در شهرهای هشتگرد و ایوانکی نیز انجام شود.

ثبت نام مسکن ملی تهران از شنبهثبت نام مسکن ملی در استان تهران و برخی شهرهای جدید مثل پردیس و پرند از روز شنبه ۳۰ آذر ماه آغاز می شود.
به گزارش فارس، ثبت نام مسکن ملی در استان تهران از روز شنبه ۳۰ آذر ۹۸ آغاز می شود و مقرر شده تا در این مرحله از متقاضیان واجد شرایط ثبت نام به عمل آید.
در این مرحله و برای استان تهران ثبت نام متقاضیان در دو شهر جدید پردیس و پرند نیز انجام خواهد شد.نکته ای که حائز اهمیت است این است که ظاهرا برای شهر پردیس قرار بود، به ظرفیت دو هزار نفر ثبت نام صورت بگیرد، اما مخالفت معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی با این عدد قرار بر این شده تا ظرفیت شهر پردیس برای مسکن ملی افزایش و امروز به این معاونت اعلام شود.
هم‌زمان با ثبت نام مسکن ملی در استان تهران ، استانهای البرز و قزوین نیز این برنامه را آغاز خواهند کرد و مقرر شده تا در کنار شهرهای جدید پردیس و پرند ،ثبت نام برای متقاضیان در شهرهای هشتگرد و ایوانکی نیز انجام شود.
البته روز ۳۰ آذر در کنار این برنامه مرحله دوم ثبت نام در پنج استان کرمان، زنجان، خراسان جنوبی، اصفهان و هرمزگان نیز آغاز می‌شود.
محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به دلیل افزایش تقاضا و تامین زمین در استان‌هایی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند بار دیگر آغاز می‌شود، ادامه داد: هم‌اکنون برنامه‌ریزی ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۴۱ شهر پنج استان هرمزگان، زنجان، کرمان، خراسان جنوبی و اصفهان برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان برای شهرهای کرمان، سیرجان، بم، بزنجان، ریحان، هماشهر، جوزم، دهج، شهداد، اندوهجرد، گلباف، جوپار، ماهان، خاتون آباد، ارزوئیه، محی آباد، باغین، چترود، هجدک، رابر، فهرج، نرماشیر، نظام‌شهر، جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، منوجان، رودبار، قلعه‌گنج و فاریاب، در استان اصفهان برای شهرهای کاشان، قمصر، جوشقان قالی، نایین و انارک، در استان خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند، طبس و نهبندان و در استان زنجان در شهرهای زنجان و آب بر و در استان هرمزگان برای شهر جاسک انجام خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.