عارف: در تجهیز آتش‌نشانان به تکنولوژی‌های پیشرفته با کمبود منابع روبه‌رو هستیم/ وضع استحکام ساختمان‌های تهران مناسب نیست

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ رییس فراکسیون امید در یادداشتی به مناسبت سالگرد پلاسکو نوشت:حادثه پلاسکو حقیقتا زنگ خطری بود که باید نسبت به ایمنی ساختمانها بویژه در کلان […]

رییس فراکسیون امید در یادداشتی به مناسبت سالگرد پلاسکو نوشت:حادثه پلاسکو حقیقتا زنگ خطری بود که باید نسبت به ایمنی ساختمانها بویژه در کلان شهر تهران حساسیت لازم را داشته باشیم. وضع استحکام ساختمان‌های تهران و نیز راه‌های دسترسی به آن‌ها در صورت بروز حوادث سنگین چندان مناسب نیست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف به مناسبت سالگرد حادثه پلاسکو در اینستاگرام خود نوشت:کسال از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو می‌گذرد، یاد و خاطره حماسه آفرینان پلاسکو و شهدای آتش‌نشان برای همیشه ایام در خاطره‌ها خواهد ماند و در برابر ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان عزیز که شجاعانه برای نجات جان هم نوعان خود، جانفشانی می‌کنند سر تعظیم فرود می‌آوریم.

حادثه پلاسکو حقیقتا زنگ خطری بود که باید نسبت به ایمنی ساختمانها بویژه در کلان شهر تهران حساسیت لازم را داشته باشیم. وضع استحکام ساختمان‌های تهران و نیز راه‌های دسترسی به آن‌ها در صورت بروز حوادث سنگین چندان مناسب نیست.

در دولت اصلاحات اقداماتی در خصوص رعایت آیین نامه ساخت و ساز و مقاوم سازی ساختمان‌های فرسوده صورت گرفت که لازم است در مدیریت جدید شهری نسبت به این مهم توجه جدی‌تری شود.

در تجهیز آتش نشانان به تکنولوژی‌های پیشرفته برای اطفای حریق با چالش جدی و کمبود منابع رو به رو هستیم که باید با کمک همه مسئولان نسبت به تجهیز آتش‌نشان به ادوات مورد نیز و پیشرفته اقدامات اساسی صورت بگیرد.

مجمع امید ۵۱ نفره مطمئنا یکی از برنامه‌های جدی که در دستور کار قرار خواهد داد بحث ایمن‌سازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها و نیز تلاش برای تامین منابع مورد نیاز برای ارتقا و کارآمدی بیشتر سازمان آتش نشانی خواهد بود.

امید است در اولین سالگرد شهدای حادثه پلاسکو در تکریم شهدای عزیزمان و خانواده‌های محترم شان آنگونه که شایسته و در شان آنهاست و مورد رضایت خداوند متعال است عمل کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.