مهران مدیری ، مجری جدید برنامه «هفت» شد

 به گزارش رسا نشر، به نقل از تسنیم، با اعلام خبر قطعی اجرای مهران مدیری در برنامه «هفت» ویژه جشنواره فیلم فجر توسط مدیر «شبکه سوم سیما»، به تمام ابهاماتی که در یک هفته اخیر در این زمینه وجود داشت پایان داده شد.  در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک […]

برنامه سینمایی هفت با ایده برنامه ای مشابه برنامه «ورزشی ۹۰»، منتهی در حوزه فرهنگ و هنر از سوی فریدون جیرانی به گروه اجتماعی شبکه سه ارائه شد و مورد استقبال مدیر وقت قرار گرفت. در همان سال به خاطر نوع اجرای این کارگردان و حضور پررنگ اهالی سینما، هفت آنچنان مورد استقبال قرار گرفت که برنامه «ورزش از نگاه دو» که در ساعت مشابهی از شبکه دو پخش می‌شد برای حفظ مخاطبانش ساعت پخشش را تغییر داد!

اما پس از فصل اول، برنامه هفت به عقیده کارشناسان نتوانست در فصل‌های دوم و سوم آن موفقیت را تکرار کند، خصوصاً در فصل سوم با اجرای بهروز افخمی در جشنواره سال گذشته آن قدر حاشیه ساز شد که مدیران سیما عطای این برنامه را به لقایش بخشیدند و با عدم تمدید قرار داد افخمی برنامه هفت تعطیل شد!

بهروز افخمی پس از پایان همکاریش با شبکه سه در مورد اتفاقات برنامه هفت گفته بود: «من در جلسه‌ای به مدیران اعلام کردم که می‌خواهم به سراغ ساخت فیلم سینمایی‌ام بروم. چرا که فکر می‌کنم دیگر همه گفتنی‌ها را گفته‌ام و به آنچه در «هفت» می‌خواستم رسیده‌ام.»

حال که بیش از ۱۰ ماه از پخش آخرین قسمت «هفت» می‌گذرد، قرار است با شروع جشنواره فجر، سکان این برنامه به مجری گران قیمتی مثل مهران مدیری سپرده شود. نامی که این روزها پیوند عجیبی با بنگاه‌های تجاری پیدا کرده است،‌ تا آنجا که برخی کارشناسان انتخاب وی را برای اجرای هفت بدون ارتباط با پذیرش این بنگاه‌ها برای پذیرش حمایت مالی برنامه بی تاثیر نمی‌دانند.

از طرف دیگر تسلط مدیری در قامت مجری بر همگان آشکار است و انتخاب او برای شروع  دوباره یک برنامه نیز هوشمندانه به نظر می‌رسد،‌ چرا که این روزها مدیری هر مدیومی را پر مخاطب می‌کند! ضمن اینکه نگاه خاص وی به دنیای سینما شاید در بین هنرمندان منحصر به فرد باشد.

شاید جالب باشد وقتی بدانیم در طی این سه فصل همواره نام‌هایی مانند  فرزاد حسنی، محمدرضا شهیدی فرد، منصور ضابطیان، اکبر نبوی، محمدرضا شریفی نیا، محمدحسین لطیفی، رسول صدرعاملی، جواد شمقدری و حتی حسن عباسی برای اجرای این برنامه مطرح بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.