پایان ِ باز، روایتگر داستان های زندگی شما

ما در رسا نشر تصمیم گرفتیم داستان های زندگی شما رو روایت کنیم. هر رویدادی که در زندگی شما رخ داده و احساس می کنید باید تبدیل به یک داستان بشه برای ما ارسال کنید تا در «پایانِ باز» منتشر بشه و دیگران از سرنوشت شما آگاه بشن. «پایانِ باز» مجموعه ای از داستان هاییست که شما اون رو روایت می کنید.
پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر – هر کدام از ماها داستان هایی داریم که فقط مختص به خودمان است.  لحظات شیرین و خاطرات تلخ، روزهای تنهایی و لحظات غمگین جدایی، جدال با مشکلات و …. این داستان زندگی ماست.حتما شما هم داستان هایی دارین که بازگو کردنش می تونه به شما آرامش بده. اتفاقاتی که جز شما و خدا کسی از اونها خبر نداره. و پیش خودتون می گین چه خوب می شد اگر می تونستم داستان زندگیم رو برای دیگران روایت کنم. تا شاید کسی از این داستان ها عبرت بگیره. تا شاید کسی با من احساس همدردی کنه و ….
حالا ما در رسا نشر تصمیم گرفتیم داستان های زندگی شما رو روایت کنیم. هر رویدادی که در زندگی شما رخ داده و احساس می کنید باید تبدیل به یک داستان بشه برای ما ارسال کنید تا در «پایانِ باز» منتشر بشه و دیگران از سرنوشت شما آگاه بشن. «پایانِ باز» مجموعه ای از داستان هاییست که شما اون رو روایت می کنید. ما در این بخش هر بار به سراغ یکی از شماها می ریم و آنچه که دوست دارین از گذشته ی شما بازخونی بشه رو با دیگران به اشترام می گذاریم.
«پایانِ باز» بزودی قصه هاش رو شروع می کنه و تمام داستان ها در بخشی با همین عنوان آرشیو میشه. ضمن اینکه بهترین داستان ها که بر اساس رأی خوانندگان ما انتخاب می شن ، تبدیل به کتاب صوتی خواهد شد و در آینده ای نزدیک بعنوان یک مجموعه داستان به چاپ خواهد رسید.
فکرش و کن، داستان زندگی شما تو یک کتاب چاپ شده باشه و شما شخصیت اصلی داستان باشید .
 
جهت ارسال روایت هاتون می بایست در یک فایل صوتی حداکثر ۱۰ دقیقه ای تمام رویداد رو ضبط کنید. و به نشانی [email protected] ارسال کنید.
به جهت حفظ حریم خصوصی افراد اسامی شخصیت ها ، مکان ها و موارد حساسیت  زا تغییر داده می شه. و رسا نشر در ویرایش و حذف بخشی از داستان اختیار تام دارد.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.