ویروسی خطرناک در پیامک های تلفن همراه/ پلیس فتا: به هیچ عنوان روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنید

  در همین زمینه توضیحاتی درباره ارسال کلیپ‌های چالش مومو برای دانش آموزان ۲۳ مهر ۱۳۹۹ نجات یک بیمار از خطر انفجار معده ۳ مهر ۱۳۹۹ ویروس خطرناک پیامکی بر روی گوشی‌های تلفن همراه به سرعت در استان اصفهان منتشر شده است. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی […]

 

ویروس خطرناک پیامکی بر روی گوشی‌های تلفن همراه به سرعت در استان اصفهان منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ویروسی که پس از نصب شدن بر روی گوشی‌های تلفن همراه اطلاعات آن‌ها را پاک می‌کند در حال انتشار در فضای مجازی است.

ویروسی خطرناک در پیامک های تلفن همراه/ پلیس فتا: به هیچ عنوان روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنید

سید مصطفی مرتضوی با بیان اینکه، این ویروس با نام های گوناگون به کاربران پیامک می شود و از آنان می خواهد، روی لینک ارسالی کلیک کنند، گفت: به محض کلیک کردن بر روی لینک ارسالی کلیه اطلاعات گوشی تلفن همراه آن کاربر پاک می‌شود.

وی افزود: دور زدن فیلتر، لینک پراکسی، افزایش امکانات تلگرام و یا مسنجر جدید ،عللی است که در گروه ها یا کانال‌ها پیشنهاد می شود .

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه به هیچ عنوان روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنید، گفت: فایل اپلیکیشن‌ها را از گروه‌ها، کانال‌ها و منابع غیررسمی دانلود و نصب نکنید و برنامه‌ها را فقط از طریق پلی استور (play store) یا افراد متخصص و مطمئن دریافت و نصب کنید.

نظرات بسته شده است.