بهزیستی: جادهها سالانه ۲۰ هزار کشته تحویل میدهند؛ ۲ برابر کشتههای جنگ تحمیلی
ضریب ایمنی خودروهای خارجی بیشتر است و اگر تصادف هم صورت گیرد، تلفات آنها به دلیل همین ضریب ایمنی کمتر است. مدیرکل مشارکتهای مردمی و توانمندسازی بهزیستی کشور گفت: جادهها سالانه ۲۰ هزار کشته تحویل میدهند، یعنی دو برابر کشتههای جنگ تحمیلی؛ اما شرکتهای خودروساز داخلی که بیشترین کشتارها مربوط به تولیدات آنهاست، هیچ مسئولیتی […]
ضریب ایمنی خودروهای خارجی بیشتر است و اگر تصادف هم صورت گیرد، تلفات آنها به دلیل همین ضریب ایمنی کمتر است.
مدیرکل مشارکتهای مردمی و توانمندسازی بهزیستی کشور گفت: جادهها سالانه ۲۰ هزار کشته تحویل میدهند، یعنی دو برابر کشتههای جنگ تحمیلی؛ اما شرکتهای خودروساز داخلی که بیشترین کشتارها مربوط به تولیدات آنهاست، هیچ مسئولیتی نپذیرفته اند.
به گزارش ایرنا، محمدعلی کوزه گر شنبه ۲۲دی ماه در نخستین جلسه هماندیشی سازمانهای دولتی، همیاران بهزیستی، مسئولیت اجتماعی(سهم) که به میزبانی بهزیستی شیراز برگزار شد، اضافه کرد:تاکنون هیچ مرکز نگهداری از معلولان یا بیمارستان سوانح، توسط شرکتهای خودروساز احداث نشده که نشان میدهد این صنایع مسئولیت اجتماعیشان را نمی پذیرند.
وی بیان کرد: ضریب ایمنی خودروهای خارجی بیشتر است و اگر تصادف هم صورت گیرد، تلفات آنها به دلیل همین ضریب ایمنی کمتر است.
کوزه گر گفت: خودرو سازان داخلی آسیب رسان ترین شرکت ها در صنایع هستند و سالانه حدود ۸۰ هزار نفر مصدوم تحویل میدهند که باید تحت پوشش بهزیستی قرار گیرند.
وی همچنین گفت: نشست هم اندیشی سازمانهای دولتی، همیاران بهزیستی، مسئولیت اجتماعی(سهم) گامی بزرگ و مبتکرانه برای جلب توجه سازمانها، دستگاهها، نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی به خدمات بهزیستی است.
کوزه گر با بیان اینکه همه باید در زمینه آسیبهای اجتماعی احساس مسئولیت کنند، اضافه کرد: در فرهنگ ملی و آموزههای دینی به مسئولیت اجتماعی توجه شده است؛ برای مثال پرداخت زکات و فطریه از بهترین دستورهای دینی در این زمینه است.
مدیرکل مشارکتهای مردمی و توانمندسازی بهزیستی کشور افزود: برخی مردم خواسته یا ناخواسته دچار آسیب اجتماعی میشوند و این آسیبها همچون آتشی است که اگر خاموش نشود گریبان و کاشانه همه ما را خواهد گرفت.
مدیرکل مشارکتهای مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور عنوان داشت: امروزه تعریف مسئولیت اجتماعی در سازمانها و نهادهای مردمی تجلی می یابد.
وی با بیان اینکه ۶ میلیون مددجو از بهزیستی خدمات دریافت میکنند، گفت: یک و نیم میلیون نفر از این تعداد معلولان هستند و سالانه ۳۰ هزار کودک معلول نیز متولد میشود که این به معنای تحمیل هزینههای سنگین بر دولت و مردم است.
به گزارش ایرنا، محمدعلی کوزه گر شنبه ۲۲دی ماه در نخستین جلسه هماندیشی سازمانهای دولتی، همیاران بهزیستی، مسئولیت اجتماعی(سهم) که به میزبانی بهزیستی شیراز برگزار شد، اضافه کرد:تاکنون هیچ مرکز نگهداری از معلولان یا بیمارستان سوانح، توسط شرکتهای خودروساز احداث نشده که نشان میدهد این صنایع مسئولیت اجتماعیشان را نمی پذیرند.
وی بیان کرد: ضریب ایمنی خودروهای خارجی بیشتر است و اگر تصادف هم صورت گیرد، تلفات آنها به دلیل همین ضریب ایمنی کمتر است.
کوزه گر گفت: خودرو سازان داخلی آسیب رسان ترین شرکت ها در صنایع هستند و سالانه حدود ۸۰ هزار نفر مصدوم تحویل میدهند که باید تحت پوشش بهزیستی قرار گیرند.
وی همچنین گفت: نشست هم اندیشی سازمانهای دولتی، همیاران بهزیستی، مسئولیت اجتماعی(سهم) گامی بزرگ و مبتکرانه برای جلب توجه سازمانها، دستگاهها، نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی به خدمات بهزیستی است.
کوزه گر با بیان اینکه همه باید در زمینه آسیبهای اجتماعی احساس مسئولیت کنند، اضافه کرد: در فرهنگ ملی و آموزههای دینی به مسئولیت اجتماعی توجه شده است؛ برای مثال پرداخت زکات و فطریه از بهترین دستورهای دینی در این زمینه است.
مدیرکل مشارکتهای مردمی و توانمندسازی بهزیستی کشور افزود: برخی مردم خواسته یا ناخواسته دچار آسیب اجتماعی میشوند و این آسیبها همچون آتشی است که اگر خاموش نشود گریبان و کاشانه همه ما را خواهد گرفت.
مدیرکل مشارکتهای مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور عنوان داشت: امروزه تعریف مسئولیت اجتماعی در سازمانها و نهادهای مردمی تجلی می یابد.
وی با بیان اینکه ۶ میلیون مددجو از بهزیستی خدمات دریافت میکنند، گفت: یک و نیم میلیون نفر از این تعداد معلولان هستند و سالانه ۳۰ هزار کودک معلول نیز متولد میشود که این به معنای تحمیل هزینههای سنگین بر دولت و مردم است.