نسخه ایرانی سریال ترسناک «احضار» منتشر شد

نخستین قسمت از نخستین سریال ترسناک ایرانی در شبکه خانگی دو روز گذشته منتشر گردید. سریال ترسناک «احضار» ساخته رامین عباس زاده اولین فیلم داستانی از ژانر وحشت و احضار ارواح در ایران است. قسمت اول سریال احضار منتشر شد و انچه که معلوم است این سریال داری فصل های متعددی خواهد بود. قسمت اول […]

نخستین قسمت از نخستین سریال ترسناک ایرانی در شبکه خانگی دو روز گذشته منتشر گردید. سریال ترسناک «احضار» ساخته رامین عباس زاده اولین فیلم داستانی از ژانر وحشت و احضار ارواح در ایران است.
قسمت اول سریال احضار منتشر شد و انچه که معلوم است این سریال داری فصل های متعددی خواهد بود. قسمت اول از فصل یکم این سریال به یک خانواده دو نفره اشاره دارد که قرار است بزودی نوزادی به آنها اضافه شود. آنها تازه به یک خانه باغ نقل مکان کرده اند. و درست در همان ابتدای فیلم اتفاقات عجیب و غریب در خانه رخ می دهد. آنچه که معلوم است اتفاقات ترسناک این فیلم حول محور همسر اول مرد که فوت شده است رقم خواهد خورد. از طرفی دوست این خانواده نیز در یک خانه باغ دیگر ساکن است که آنجا هم بگونه ای ترسناک است. دختر کوچکی که دختر خوانده ی مرد است گویی با ارواح در ارتباط است …
تعداد اتفاقات ترسناک در این فیلم برای قسمت اول زیاد به نظر می رسید. یعنی درست در همان دقایق اول فیلم شما وارد ماجرای های ترسناک می شوید در حالیکه بهتر بود کمی داستان روزمرگی ای دو خانواده پیش میرفت و بعد سکانس های ترسناک رخ می داد. اینگونه مخاطب آن هیجان و حس ترس برای تماشای فیلم را در خود نمی یابد. مگر اینکه در ادامه قرار باشد اتفاقات بدتری هم رقم بخورد تا ما شوکه شویم. بازیگران این فیلم هیچکدام سوپر استار و معروف نیستند. همین امر باعث شده تا بازی ها و محاوره ها کمی یخ و با اکت نا مناسب ارائه شوند. البته با توجه به محدودیت های مالی ، ابزار و تجهیزات حرفه ای برای ساخت فیلم های ترسناک، بازیگران حرفه ای حاضر نیستند ریسک بازی در این فیلم ها را به جان بخرند. چرا که فیلم ترسناک ساختن در ایران به دردسرهایش نمی ارزد و تقریباً شانس موفقیت اینگونه فیلمها بسیار کم است.
احضار قرار است هر هفته از طریق شبکه نمایش خانگی ترس و دلهره را به خانه های ما بیاورد. البته همانطور که گفتم به دلیل پیچیدگی ها و هزینه بر بودن سری فیلم های ژآنر وحشت کمتر تهیه کننده ای رغبت به ساخت فیلم ترسناک دارد. و برای همین است که در این ژانر فیلم در خوری ساخته نشده است. امیدوارم در ادامه با داستان بهتر و بازی های بهتری مواجه شویم.
مهدی سوری

منبع رسا نشر
از طريق مهدی سوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.