تکذیب حضور وزاری کشور و ارشاد در یک کنسرت برای جلوگیری از لغو آن

  در همین زمینه لحظات سخت رضا صادقی و نیروی امنیتی به خاطر حضور یک جیمی جامپ بی‌حجاب… ۱۵ تیر ۱۴۰۲ واکنش یک مسئول به خبر مست بودن محسن ابراهیم زاده در کنسرت: کذب محض است ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ روابط عمومی کنسرت کاوه آفاق ضمن رد حضور وزیران ارشاد و کشور در محل برگزاری کنسرت،‌ […]

 

روابط عمومی کنسرت کاوه آفاق ضمن رد حضور وزیران ارشاد و کشور در محل برگزاری کنسرت،‌ شایعات مربوط به لغو کنسرت این خواننده توسط نیروی انتظامی را نیز تکذیب کرد.
برخلاف اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها، هیچ یک از وزرای ارشاد و کشور در کنسرت شب گذشته کاوه آفاق،‌ حضور نداشتند.
به گزارش فارس،‌ روز گذشته در حالی کنسرت کاوه آفاق در محوطه باز برج میلاد روی صحنه رفت که برخی از رسانه‌ها خبر از حضور علی جنتی وزیر ارشاد و رحمانی فضلی وزیر کشور در این کنسرت دادند و مدعی شدند که حضور این دو وزیر مانع از لغو کنسرت این خواننده توسط نیروی انتظامی شده است.
اما روابط عمومی کنسرت کاوه آفاق ضمن رد حضور وزیران ارشاد و کشور در محل برگزاری کنسرت،‌ شایعات مربوط به لغو کنسرت این خواننده توسط نیروی انتظامی را نیز تکذیب کرد.
از مسولان دولتی علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت کشور به همراه جلال مشفق و فرزین پیروزپی دو تن از مشاورانش در کنسرت کاوه آفاق حضور پیدا کرد.

شب گذشته کاوه آفاق در حالی اولین اجرای رسمی‌اش را روی صحنه برد که پیش از این تلاش‌های او برای برگزاری کنسرت بی‌نتیجه مانده بود.
بنابراین گزارش هنوز تکلیف شیوه‌نامه برگزاری کنسرت که قرار بوده مورد توافق نیروی انتظامی و وزارت ارشاد قرار بگیرد مشخص نیست و علی رغم اعلام چندباره وزارت ارشاد درباره تدوین این شیوه‌نامه، هنوز به صورت رسمی هیچ توافقی بین نیروی‌های انتظامی و وزارت ارشاد صورت نگرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.