نحوه رقیق کردن جوهر تاتو

برای ایجاد تتو عالی، باید با جوهر کامل شروع کنید و برای داشتن رنگ تاتو کامل باید آن را به درستی رقیق کنید. گاهی اوقات رنگ جوهر خیلی غلیظ است و باید کمی آن را روشن کنید. مواقع دیگر، ممکن است جوهر قدیمی داشته باشید که خشک شده و شدت رنگ خود را از دست داده است. این راهنمای حماسی همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه رقیق کردن جوهر تاتوبدانید – از اصول اولیه تا تکنیک های پیشرفته تر را به شما آموزش می دهد. ما به سوالات متداول پاسخ خواهیم داد و نکات مفیدی را ارائه خواهیم کرد که به شما کمک می کند تاتوهای زیبایی ایجاد کنید که تا آخر عمر باقی بماند!

نحوه رقیق کردن جوهر تاتو

چه زمانی باید جوهر تاتو را رقیق کنید؟

چند دلیل وجود دارد که ممکن است لازم باشد بدانید چگونه جوهر تاتو را رقیق کنید. بیایید با جزئیات بیشتری به آنها نگاه کنیم.

برای مخلوط کردن سایه ها با هم

ترکیب رنگ ها یک مهارت خوب و مفید برای یک هنرمند تاتواست. این به شما امکان می دهد سایه ها و رنگ های جدیدی ایجاد کنید که با رنگ های استاندارد امکان پذیر نیست. اما گاهی اوقات، شما نمی توانید رنگ مناسبی را با جوهرها ترکیب کنید.

جوهرهای تاتو معمولاً به صورت غلیظ فروخته می شوند. این به این دلیل است که آنها باید به اندازه کافی قوی باشند تا به پوست نفوذ کنند و برای مدت طولانی در آنجا بمانند. با این حال، این بدان معناست که ترکیب آنها می تواند بسیار دشوار باشد. برای مقابله با آن، می توانید غلظت رنگدانه را کاهش دهید. این معمولاً هنگام کار با جوهرهای بسیار روشن یا بسیار تیره ضروری است، زیرا ممکن است این کار انجام شود. کار با تمام قدرت دستگاه تاتو دشوار است.

برای به دست آوردن سایه مناسب

البته، قبل از شروع بازی با غلظت جوهر تتو، مهم است که با مشتری خود مشورت کنید تا ببینید آیا از ظاهر تاتوراضی هستند یا خیر. اگر آنها هستند، پس نیازی به ایجاد هیچ تغییری نیست. اما اگر آنها راضی نیستند، ارزش این را دارد که در نظر بگیرید که آیا رقیق کردن جوهر راه حل مناسبی است یا خیر.

برای ایجاد ظاهری شسته شده

یکی دیگر از دلایل رایج برای اینکه بخواهید بدانید چگونه جوهر تاتورا رقیق کنید این است که می خواهید تاتوشما ظاهر شسته شده بیشتری داشته باشد. این را می توان با استفاده از جوهرهای تاتوبا غلظت کمتر، که با افزودن آب مقطر بیشتر به مخلوط ایجاد می شود، به دست آورد.

نتیجه نهایی تاتوخواهد بود که دارای خطوط نرم تر و شدت کمتری نسبت به زمانی است که با جوهرهای رقیق نشده انجام می شد. این می تواند راهی عالی برای به دست آوردن ظاهری قدیمی یا محو شده، به خصوص در تاتوهای بزرگتر باشد.

برای رقیق کردن جوهر تاتو از چه چیزی می توان استفاده کرد؟

اکنون که به برخی از دلایلی که ممکن است نیاز به دانستن نحوه رقیق کردن جوهر تاتوداشته باشید نگاهی انداختیم، بیایید نگاهی به آنچه می توانید برای انجام آن استفاده کنید بیاندازیم.

استفاده از آب مقطر

آب مقطر رایج ترین راه برای رقیق کردن جوهر تاتو است. ارزان است، پیدا کردن آن آسان است و استفاده از آن آسان است.

جوهر را به فنجان های جوهرافشان اضافه کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که لوازم خود را جمع آوری کنید. برای این روش به آب مقطر، محل کار تمیز و فنجان های جوهر نیاز دارید. وقتی همه چیز را تنظیم کردید، وقت آن است که شروع به اضافه کردن جوهر به فنجان های جوهر افشان کنید. به آرامی جوهر را با قطره چکان یا سرنگ اضافه کنید تا زمانی که فنجان به اندازه لازم پر شود.

آب مقطر اضافه کنید

هنگامی که جوهر در فنجان قرار گرفت، وقت آن است که شروع به اضافه کردن آب مقطر کنید. نسبت جوهر به آب، سایه تاتورا تعیین می کند. اگر می خواهید تاتوسبک تری داشته باشید، باید آب بیشتری به مخلوط اضافه کنید. برعکس، اگر می خواهید تاتوتیره تری داشته باشید، باید آب کمتری مصرف کنید.

به طور کلی، می‌خواهید آب را با احتیاط اضافه کنید تا در نهایت با تاتوبیش از حد رقیق مواجه نشوید. فقط با افزودن چند قطره در هر بار شروع کنید.

هم بزنید

اگر می خواهید سایه روشن تری داشته باشید، جوهر تاتو سفید را اضافه کنید

اگر می خواهید تاتو را بیشتر روشن کنید، می توانید جوهر سفید تاتو را به مخلوط اضافه کنید. جوهر تاتو سفید رنگدانه بالایی دارد و به روشن شدن سایه کلی تاتوکمک می کند. خال کوبی. به سادگی مقدار کمی جوهر سفید تاتو را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شود و با سوزن تاتو از آن استفاده کنید.

از طرف دیگر، اگر می خواهید رنگی تیره تر اما تیره تر داشته باشید، می توانید جوهر تاتو سیاه را اضافه کنید. فقط به یاد داشته باشید که با جوهر تاتوسیاه مقدار کمی کار بسیار طولانی است!

از استفاده از آب دیونیزه خودداری کنید

یکی از مواردی که هنگام رقیق کردن جوهر تاتوباید از آن اجتناب کنید، استفاده از آب دیونیزه است. برخی از فروشندگان ممکن است به جای آب مقطر آب دیونیزه بفروشند، اما این یک چیز نیست. آب دیونیزه شده تمام مواد معدنی را از آن حذف کرده است و در واقع می تواند باعث خشک شدن جوهر تاتوشما شود. در واقع می تواند باعث از بین رفتن جوهر تاتوشود و کار با آن را کمتر و سخت تر کند. اگر می خواهید از آبی که تصفیه شده است استفاده کنید، مطمئن شوید که آب مقطر است.

خطرات این روش

اگرچه این روش نسبتاً ایمن است، هنوز خطراتی در ارتباط با آن وجود دارد. یکی از بزرگترین خطرات ناسازگاری جوهر و آب است. اگر آبی که استفاده می‌کنید با جوهر سازگار نباشد، می‌تواند باعث خراب شدن جوهر و کاهش اثربخشی آن شود.

یک خطر دیگر رقیق شدن بیش از حد جوهر تاتوشما است. این امر می‌تواند باعث شود تاتوی شما سریع‌تر محو شود و ممکن است نیاز به لمس بیشتر داشته باشد. شما می توانید جوهر خیلی ضخیم را تعمیر کنید، اما جوهر خیلی نازک را نمی توانید تعمیر کنید. بنابراین، مراقب باشید که آب زیادی به مخلوط اضافه نکنید.

از فندق جادوگر استفاده کنید

فندق جادوگر یک قابض طبیعی است که می تواند برای روشن و محو تاتواستفاده شود. همچنین روی پوست ملایم است و معمولاً نباید باعث تحریک شود. برای استفاده از فندق جادوگر، به سادگی یک بطری از محلول فندق جادوگر بگیرید و آن را قطره قطره به جوهر تاتوخود اضافه کنید. وقتی مقدار مورد نظر را اضافه کردید، آن را خوب هم بزنید و روی تاتوخود اعمال کنید.

به خاطر داشته باشید که برخی از افراد ممکن است به فندق جادوگر حساسیت داشته باشند، بنابراین بهتر است قبل از استفاده از آن بر روی تاتوخود ابتدا یک تست پچ انجام دهید.

نحوه رقیق کردن جوهر تاتو

گلیسرین

گلیسیرین یکی دیگر از عوامل روشن کننده معمول تاتواست که می تواند برای رقیق کردن جوهر تاتوشما استفاده شود. روی پوست کمی خشن تر از فندق جادوگر است، بنابراین استفاده از مقدار کمی از آن مهم است. به سادگی چند قطره به جوهر تاتوخود اضافه کنید و دوباره، هم بزنید. هنگامی که مقدار مورد نظر را اضافه کردید، آن را روی تاتوخود بمالید. با این حال، گلیسیرین به عنوان غلیظ‌تر جوهر شناخته شده است، بنابراین استفاده از مقدار کمی از آن برای این کار مهم است.

نظرات بسته شده است.