اعلام آخرین وضعیت پرونده « تتلو »

این منبع آگاه با اشاره به اینکه این پرونده در مرحله بازپرسی افزود: در پرونده تتلو نام چهار متهم دیگر نیز به چشم می‌خورد.

اعلام آخرین وضعیت پرونده « تتلو »

یک منبع آگاه در خصوص آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو ضمن بیان اتهامات، گفت: پرونده وی در مرحله بازپرسی است.
به گزارش فارس، «امیرحسین مقصودلو»، پانزدهم آذرماه امسال توسط پلیس ترکیه بازداشت و از مرز بازرگان تحویل ایران شد. همان زمان با دستور قضائی «تتلو» بازداشت شد و گمانه‌زنی‌ها درخصوص اتهامات وی مطرح شد.
در همین رابطه یک منبع آگاه درگفت‌وگو با خبرگزاری فارس، تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستجهن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای مخابر و مخابراتی‌، انتشار و توزیع محتویات مستهجن در قالب تولید و پخش کلیپ و آهنگ و تصاویر و آثار هنری حاوی تصاویر و صحنه‌های مبتذل و مستهجن (زنان و دختران نیمه برهنه در فضای مجازی با وصف حرفه قراردادن) دایر کردن قمارخانه، سایت شرط‌بندی، ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد جهت دستیابی به محتویات مستهجن یا تسهیل آن؛ تحریک و ترغیب افراد خصوصا نسل جوان به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرفات جنسی و تشویق مردم به فساد و فحشاء را از جمله اتهامات امیرحسین مقصودلو برشمرد.
این منبع آگاه با اشاره به اینکه این پرونده در مرحله بازپرسی افزود: در پرونده مقصودلو نام چهار متهم دیگر نیز به چشم می‌خورد.

نظرات بسته شده است.