چگونه از مناقصات باخبر شویم؟ 

 

اولین مناقصات به صورت کاملا محدود اطلاع رسانی و در روزنامه های کثیرالانتشار انجام می شد که تعداد آن محدود و حتی افراد کمی می دانستند که مناقصه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

چگونه از مناقصات باخبر شویم؟ 

در ابتدا بیشترین مناقصات ، مناقصات دولتی بود . به طوری که مناقصه پذیران فقط می توانستند در مناقصات دولتی شرکت کنند و مناقصات خصوصی و غیردولتی وجود نداشت. در طی زمان با افزایش تعداد مناقصات و ورود بخش های غیردولتی و خصوصی در این صنعت مناقصه گران و مناقصه پذیران بیشتر شده و معاملات به صورت مناقصه افزایش پیدا کرد.
به دلیل حجم بسیار زیاد مناقصات، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات  و مزایدات  پارس نماد به عنوان اولین پایگاه خبرگزاری مناقصات ، استارت آپ خلاقانه ای را آغاز کرد که توانست همه مناقصات و مزایدات ایران را از همه منابع اطلاع رسانی جمع آوری و در بیش از ۵۰۰ دسته طبقه بندی نماید و این کار نوآورانه باعث شد که بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی برای نخستین بار توانستند همه مناقصه و مزایده  مربوط به شغل خود را به طور کامل و هر روز دریافت کنند.
با ابداع این شیوه اطلاع رسانی، پارس نماد داده ها صنعت مناقصه و مزایده را دگرگون نمود و قطعا یکی از دلایل گسترش روزافزون مناقصه ها و مزایده ها در کل کشور خلق نوآورانه این شیوه اطلاع رسانی توسط این شرکت معظم می باشد.

با پارس نماد در مناقصات برنده شوید
از امتیازات مهم این سبک از خبررسانی این است که مناقصه پذیران مطمئن می شوند که همه مناقصات در حوزه شغلی خود را دریافت کرده و هیچ مناقصه ای مربوط به شغل خود از قلم نمی افتد وبا خیال راحت از اینکه همه مناقصات مربوط به صنف خویش را دریافت می کنند، بهترین مناقصات را انتخاب کرده و شانس و فرصت خود را برای برنده شدن افزایش می دهند و نماد بارزی از شعار مرکز اطلاع رسانی پارس نماد  هستند که : با پارس نماد در مناقصات برنده شوید.

چگونه از مناقصات باخبر شویم؟ 

از امتیازات دیگر این خبرگزاری اقتصادی، این است که مناقصه پذیران نیاز نیست به دنبال مناقصات در همه جراید بگردند از این جهت که این کار شدنی نیست  چون تعداد جرایدی که مناقصات در آن آگهی میشوند، آنقدر زیاد است که امکان جمع آوری آن برای هیچ شرکت مناقصه پذیری امکانپذیر نیست و در مرحله بعد بسیاری از این مناقصات مربوط به صنف شغلی آنان نیست.همچنین شما می توانید اطلاعات روزانه را به صورت مناقصه امروز و مزایده امروز در سایت پارس نماد مشاهده کنید .

چگونه از مناقصات باخبر شویم؟ 

خبرگزاری پارس نماد، با بیش از ۵۰۰ دسته بندی صنوف، فقط آن دسته از مناقصاتی را ارائه می کند که مربوط به شغل مناقصه پذیران است . همچنین این مناقصات  مربوطه، هر روز ارائه و به نمایش در می آید و شما می توانید از جدیدترین و پرتعدادترین مناقصات مربوط به صنف خویش مطلع شوید و بدین ترتیب شما مطمئن هستید که از همه مناقصات مربوط به صنف خود در اسرع وقت مطلع می شوید.
همچنین از مزایای دیگر پایگاه خبرگزاری مناقصات پارس نماد، امکان انتشار مناقصات که توسط مناقصه گران به این پلتفرم خبرررسانی داده می شود، می باشد. مناقصه گران دیگر نیز می توانند با انتشار مناقصه های خود مطمئن شوند که بیشترین تعداد مناقصه پذیران از مناقصه های آنان مطلع شده و بهترین مناقصه پذیران را می توانند از میان شرکت کنندگان انتخاب نمایند. مناقصه گران و مزایده گران می توانند از طریق واحد درج آگهی از طریق شماره  ۸۸۳۴۱۳۶۹ -۰۲۱  مزایده و مناقصه خود را منتشر کنند.
مرکز خبرگزاری پارس نماد، با ۱۲۵ کارمند متخصص و ۲۰ سال قدمت و با بیش صدهزار مشترک که تاکنون داشته ،معتبرترین مرجع اطلاع  رسانی اقتصادی در ایران می باشد که نه تنها آگهی های مناقصات را خبررسانی می کند، بلکه آگهی های مزایدات ،نمایشگاه های سراسر ایران و جهان ، اطلاع رسانی قوانین، قیمت ارز و فلزات گرانبها، گزیده اخبار اقتصادی، کلیه استعلام ها و آگهی های مناقصه و مزایده که فقط در این خبرگزاری درج شده را در دسترس مشترکین قرار می دهد.
شما می توانید با ثبت نام رایگان در این خبرگزاری ، مناقصات و مزایدات موردنظر خود را به طور مستقیم دریافت کنید و در آنها شرکت نمایید.

نظرات بسته شده است.