مربی استقلال: فیلمبردار اصفهانی را اجیر کرده بودند!

مربی تیم استقلال اظهار کرد: واقعاً ناراحت‌کننده است که یک شخص به عنوان فیلمبردار پخش زنده، با ویژگی طرفدار تیم خود، به فعالیت پرداخته و باعث ایجاد حاشیه زشتی شود.

نوازی: تصویربردار اصفهانی طرفدار تیم خاص است

 

به گزارش رسا نشر – مربی تیم استقلال افزود که این فیلمبردار در دیدار تیم با ذوب‌آهن، طرفدار یکی از تیم‌ها بوده و این موضوع برای تیم آبی‌پوشان مشکل‌ساز شده است.

درباره نتیجه یک برابر یک مقابل ذوب‌آهن، دستیار مربی جواد نکونام اظهار کرد: “حق ما برد بود و اگر با تمرکز بیشتری بازی می‌کردیم، به راحتی می‌توانستیم دوباره دروازه حریف را باز کنیم.”

وی افزود: “ضربه به بازیکن خودمان باعث گل خوردن شد، اما این اتفاق‌ها بخشی از فوتبال هستند. در کل، حق ما بیشتر از یک امتیاز بود.”

در مورد قضاوت داور، نکونام اظهار کرد: “با تمام احترام به کمیته داوران، به نظرم در صحنه خشونت آمیز بازیکن ذوب‌آهن، داور باید به او کارت قرمز نشان می‌داد.”

وی درباره فیلمبردار مورد انتقاد نیز توضیح داد: “این فرد به عنوان فیلمبردار پخش زنده فعالیت می‌کند، اما واقعاً نباید به عنوان فیلمبردار رسانه ملی اشتغال داشته باشد و باید از سکوها حذف شود.”

دستیار مربی استقلال افزود: “شنیده‌ام که برخی از افراد ادعا کرده‌اند او فیلمبرداری اروپایی بوده است! در لیگ‌های اروپایی چنین رفتاری قابل قبول نیست. اگر مورینیو بود، با او چه کار می‌کرد؟”

وی به اتهام‌های مربوط به استخدام این فیلمبردار از سوی باشگاه خاص نیز اشاره کرد و پرسید: “این باشگاه و افراد آن چگونه به انجام چنین اقداماتی می‌پردازند؟”

نظرات بسته شده است.