مدل لباس مجلسی پولک دار جدید(۲۰۲۴)+آستین دار

اگر به مد و استایل در طول تاریخ های مختلف زمانی نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که لباس مجلسی پولک دار و آستین دار در تمام طول تاریخ توانسته پرقدرت جایگاه خود را بین لباس مجلسی‌ های دیگر حفظ کند.

این مدل لباس در انواع آستین بلند، آستین کوتاه، دکلته، یقه رومی و .. وجود دارد. بسته به اینکه برای چه مهمانی و برای چه فرم بدنی لباس تهیه می‌کنید، می‌توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. اما بدون شک نمونه‌های بلند و آستین داری که روی بدن صاف می‌ایستند، پرطرفدار ترین هستند.

لباس مجلسی

لباس مجلسی پولکی جدید

لباس مجلسی های پولکی جدید در انواع طراحی ها مثل آستین بلند، آستین کوتاه، بالاتنه پولکی، پایین تنه پولکی و … وجود دارند. بسته به سلیقه شما می‌توانید هر کدام را تهیه کنید. ابتدا فرم بدنی و ظاهر بدنی خود را با لباس انتخابی به خوبی بررسی کنید و سپس یک انتخاب مناسب داشته باشید.

لباس مجلسی

لباس مجلسی پولکی هفت رنگ

در حال حاضر بسیاری علاقه مند به رنگبندی های شاد متفاومت مثل لباس مجلسی پولکی هفت رنگ هستند، در این طراحی از پولک‌های مختلف و یا حتی بیشتر از ۷ رنگ استفاده شده که یک ظاهر رنگی و زیبا به لباس شب شما می‌ دهد. در پارتی‌ها یکه نور کم و در طیف رنگی متفاوت است داشتن یک لباس مجلسی پولک دار باعث درخشش بیشتر شما شده و شما را بهتر در چشم مهمانان قرار می‌دهد.

مدل لباس پولکی مجلسی

با یک لباس پولکی مجلسی می‌توانید یک استایل درخشان و خاص شب مهمانی رسمی مهم داشته باشید. با این مدل لباس خاص و زیبا به نظر خواهید رسید. این مدل لباس‌ها برای مجالس تولد، ختنه‌سوران و عروسی مناسب هستند.

رنگ‌های سفید و کرمی این مدل پارچه به عنوان لباس نامزدی و عقد، لباس حنابندان و لباس عروس مناسب هستند.

لباس مجلسی

میکاپ با لباس مجلسی پولک دار

دقت کنید که با لباس‌های پولکی، از میکاپ های درخشان و شاین دار بپرهیزید و یک میکاپ ساده و مات را دنبال کنید. بسته به اینکه رنگ لباس پولکی شما چه رنگی‌ است میتوانید رنگ‌های میکاپتان را انتخاب کنید. اما دقت کنید که میکاپ شاینی نداشته باشید و رنگ های فانتزی با درخشش زیاد استفاده نکنید. چراکه در این حین، هم لباس شما به شدت میدرخشد هم چهر‌هتان و این جذابیت را کم میکند و باعث خستگی چشم مخاطب می‌شود. بنابراین با این مدل لباس ها بهتر است آرایش‌های مات و ساده را انتخاب کنید.

 

در آدا مزون انواع مدل لباس مجلسی پولک دار جدید+آستین دار با جنس های مختلف مثل مخملی، کشی و .. وجود دارند که برای مشاهده محصولات میتوانید هم به صورت اینترنتی و هم حضوری اقدام کنید.

https://adamezon.com/product-category/woman-formal-clothes/

نظرات بسته شده است.