بهترین ژل های تاخیری مناسب برای اختلال نعوذ آقایان

آیا بهترین ژل های تاخیری در بازار را می شناسید؟ ژل تاخیری به محصولاتی گفته می شود که برای درمان اختلالات نعوذ در آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. اختلالات نعوذ و زود انزالی یکی از مهم ترین مشکلات جنسی در آقایان است که باعث ایجاد نارضایتی در شریک جنسی آن ها می شود. تقریبا از هر ۳ مرد ۱ نفر به این اختلال مبتلا است و از آن رنج می برد. برای درمان این مشکل کمپانی های مختلف اقدام به تولید ژل های تاخیری کرده اند؛ اما ممکن است انتخاب بهترین ژل از بین محصولات موجود کار سختی باشد.

ژل های تاخیری

مهم ترین ویژگی های بهترین ژل های تاخیری

ژل تاخیری چیست؟

رابطه جنسی یکی از مهم ترین مسائل در روابط زناشویی محسوب می شود. رضایت شریک زندگی شما از رابطه جنسی مسئله بسیار مهمی است و یکی از مسائل بسیار مهم در این رابطه مدت زمان آن است. شما با استفاده از بهترین ژل های تاخیری می توانید مدت زمان رابطه خود را به میزان زیادی افزایش دهید. این ژل ها به صورت موضعی هستند و به شما کمک می کنند تا اختلال نعوذ خود را از بین ببرید.

در ترکیبات این ژل ها اغلب از لیدوکائین که یک بی حس کننده قوی می باشد، استفاده شده است. علاوه بر لیدوکائین در این ژل ها آب یا طعم دهنده های خوراکی نیز به کار رفته است. شما می توانید با استفاده از این ژل ها رضایت شریک جنسی خود از رابطه را افزایش دهید و لذت خود را نیز چندین برابر کنید.

مهم ترین دلایل زود انزالی در مردان

از بهترین ژل های تاخیری برای درمان زود انزالی مردان استفاده می شود؛ اما آیا می دانید که دلیل این زود انزالی و اختلال در نعوذ چیست؟ عوامل متععدی ممکن است در زمان انزال مردان تاثیر گذار باشند که اغلب جنبه روانی و بیولوژیکی دارند. عوامل روانی این مسئله اغلب به علت داشتن تجربه های جنسی ناخوشایند، افسردگی، احساس گناه، نداشتن اعتماد به نفس و … ایجاد می شود.

برخی از دلایل بیولوژیکی زود انزالی نیز عبارتند از غیر طبیعی بودن سطح هورمون ها، التهاب پروستات، دلایل وراثتی و … . حتی برخی مواقع ممکن است ترکیبی از عوامل بیولوژیکی و روانی باعث ایجاد زود انزالی در مردان شود که می توانند با استفاده از بهترین ژل های تاخیری این مشکل را به راحتی حل کنند.

ژل های تاخیری

زود انزالی یکی از مهم ترین دلایل نارضایتی در رابطه زناشویی

بهترین زمان برای استفاده از ژل های تاخیری

اگر شما نیز از مشکل زود انزالی رنج می برید، بهتر است از ژل های تاخیری استفاده کنید. البته استفاده از این ژل ها برای همه ضروری نیست و بهتر است برای استفاده از آن ها با همسر خود مشورت کنید و در صورت نیاز از این محصولات استفاده نمایید.

به دلیل این که بانوان اغلب دیرتر از آقایان به ارگاسم می رسند، از شریک خود انتظار رابطه ای طولانی تر را دارند و کوتاه بودن زمان رابطه ممکن است باعث نارضایتی آن ها شود؛ بنابراین بهتر است از بهترین ژل های تاخیری برای طولانی تر کردن زمان رابطه استفاده شود. علاوه بر این شما باید این ژل ها چند دقیقه پیش از آغاز رابطه استفاده کنید تا اثر گذاری بیشتری داشته باشند.

معرفی بهترین ژل های تاخیری

برخی از ژل های تاخیری دارای عملکرد بهتری نسبت به سایر ژل ها هستند. این ژل ها می توانند به خوبی اختلالات نعوذ و زود انزالی شما را درمان کنند. در ادامه به معرفی دو مدل از این ژل ها می پردازیم:

کرم لارگو آلمان قوی ترین ژل تاخیری و حجم دهنده و کلفت کننده

یکی از پرطرفدارترین ژل های تاخیری ژل لارگو است. این محصول در کشور آلمان تولید شده است و یکی از ژل های تولید شده توسط کمپانی INVERMA می باشد. این شرکت یکی از مشهورترین کمپانی های تولید کننده محصولات جنسی در کشور آلمان است. کرم لارگو یکی از بهترین ژل های تاخیری است که علاوه بر افزایش مدت زمان رابطه افزایش سایز آنی را نیز برای شما به ارمغان می آورد.

این ژل از مواد کاملا طبیعی تولید شده و در روند تولید آن هیچ نوع ماده شیمیایی استفاده نشده است. این مسئله موجب شده تا این ژل برای تمامی افراد حتی کسانی که پوست حساس دارند، مناسب باشد. این ژل به خوبی می تواند مشکلات جنسی شما را از بین ببرد و حتی سایز و قطر آلت تناسلی شما را افزایش دهد. دقت داشته باشید که این ژل بهترین مدل ژل تاخیری چند کاره در ایران است.

کرم شارک پاور آبی ؛ تاخیری و حجم دهنده مخصوص آقایان

یکی دیگر از ژل هایی که برای حجم دهی و از بین بردن زود انزالی مورد استفاده قرار می گیرد، کرم شارک آبی است. این کرم نیز درست مثل ژل قبلی توسط کمپانی INVERMA تولید شده است و یکی از با کیفیت ترین محصولات جنسی محسوب می شود. این ژل هیچ نوع عوارض جانبی ندارد و حتی افرادی که دارای پوست حساس هستند نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این ژل با استفاده از گیاهان طبیعی، ویتامین E و … تولید شده است.

ژل شارک یکی از بهترین ژل های تاخیری در بازار می باشد که با مدرن ترین تکنولوژی ها تولید شده است. این ژل علاوه بر درمان زود انزالی و افزایش مدت زمان رابطه جنسی، به افزایش حجم آلت تناسلی نیز می پردازد و اعتماد به نفس زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید از این ژل چند دقیقه پیش از شروع رابطه استفاده کنید تا عملکرد فوق العاده آن را ببینید.

ژل های تاخیری

نحوه استفاده از ژل های تاخیری برای افزایش مدت زمان رابطه

سخن پایانی

بهترین ژل های تاخیری موجود در بازار ایران اغلب برای درمان اختلالات نعوذ و زود انزالی مورد استفاده قرار می گیرند. این مشکلات ممکن است باعث از هم پاشیدن زندگی زناشویی شما شوند. به همین علت بهتر است با استفاده از این ژل ها مدت زمان رابطه خود را افزایش دهید.

شما می توانید ژل های شارک پاور آبی و لارگو که از جمله بهترین ژل ها هستند را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. این ژل ها با قیمت هایی بسیار مناسب در بازار ایران موجود هستند و نیازی نیست که برای خرید آن ها مبالغ زیادی را بپردازید.

نظرات بسته شده است.