ویژگی های یک شرکت حمل و نقل بین المللی حرفه ای

شرکت‌های حمل و نقل بین المللی بار و خدمات لجستیکی به عنوان یک واسطه بین شما و مشتریانتان عمل می‌کنند آنها محصولات را از یک بازار به بازار دیگر منتقل کرده و نقش اساسی در کسب و کار شما دارند. اگر این شرکت‌ها کار خود را به درستی انجام ندهند بیزینس شما با اختلال روبرو خواهد شد بنابراین انتخاب یک شرکت باربری بین‌المللی معتبر و قابل اعتماد بسیار مهم است. در ادامه قصد داریم تا ۴ راه برای شناسایی یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های یک شرکت حمل و نقل بین المللی حرفه ای

تجربه حمل بار بین المللی، چیزی که می‌توانید به آن تکیه کنید

امروزه شرکت های زیادی در زمینه حمل و نقل بین‌المللی کالا به وجود آمده‌اند که ممکن است جذاب باشند. اما باید قبول کنید که هیچ جایگزینی برای تجربه وجود ندارد.

ارسال بار به سراسر جهان یک امر بسیار پیچیده است و به هزاران فاکتور مختلف متکی می‌باشد. تنها اگر یک مشکل در این زنجیره ایجاد شود می‌تواند کل سیستم را متوقف کند. شرکت‌های لجستیکی با تجربه ای مانند هلدینگ البرز کارگو قبلاً این سناریوها را دیده و تجربه کرده‌اند و راه حلی برای هر مشکل احتمالی دارند.

ویژگی های یک شرکت حمل و نقل بین المللی حرفه ای

شبکه کاری حرفه‌ای، مهره‌ای کلیدی در حمل و نقل بین المللی کالا

صنعت لجستیک و حمل و نقل بین المللی بر اساس روابط و کانکشن‌های بین‌المللی ساخته شده است. این عامل به حدی مهم است که می‌تواند مرزی باریک بین موفقیت و شکست در این حوزه باشد.

یک شبکه کاری حرفه‌ای می‌تواند به چندین روش به یک شرکت حمل بار بین المللی کمک کند. شبکه کاری به این شرکت‌ها کمک می‌کند تا مذاکرات بهتری داشته باشند و بررسی‌هایی که گمرک از کالاها دارد را بهتر و راحت‌تر بگذرانند. یک شبکه کاری حرفه‌ای کمک می‌کند تا یک شرکت حمل و نقل بار بتواند مشکلات را در همان جا حل کند و نیازی به پیمودن هزاران کیلومتر نباشد.

در مقابل یک شبکه ضعیف می‌تواند باعث تاخیر در رسیدن کالاها شده و مشکلاتی در حمل و نقل به وجود بیاورد و یا حتی منجر به ایجاد هزینه‌های اضافی برای بروکر شود.

داشتن یک داشبورد اطلاعاتی آنلاین

امروزه کسب و کارهای بیزینس تو بیزینس B2B هرچه بیشتر به سمت شخص سازی برای کاربران معطوف می‌شوند. اگر کسب و کارها می‌خواهند مانند شرکت آمازون نقد و بررسی‌های مثبتی به دست آورند باید از روند خدمات لجستیک کالاها اطلاعاتی را به کاربرانشان بدهند. این اطلاعات مانند زمان، مکان و نحوه جابجایی محموله می‌باشد که در داشبورد مشتریان قابل پیاده‌سازی است. این داشبورد به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نیازشان را در هر لحظه دریافت کنند و از وضعیت کالایشان مطلع شوند.

حمل و نقل ترکیبی و قابلیت ارسال بار با روش های مختلف

راه‌های زیادی برای ارسال محصولات شما به سراسر نقاط جهان وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. ممکن است تصور کنید که فقط حمل و نقل هوایی یا دریایی بار ممکن است برای شما مناسب باشد یا اینکه تنها با ارسال بار با قطار یا کامیون می‌توانید نیاز خود را برطرف کنید.

اما باید این مورد را در نظر بگیرید که شرکتی حمل و نقلی که با آن قرارداد می‌بندید باید بتواند چندین حالت حمل و نقل بین المللی کالا را ارائه دهد. هنگامی که تمامی راه‌های حمل و نقل بار در دسترس باشند، به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات لجستیک این امکان را می‌دهند تا بتوانند در صورت بروز مشکل از خود انعطاف به خرج دهند و یک برنامه اضطراری را برای به اتمام رساندن کار پیاده سازی کنند.

به صورت کلی شرکت حمل بار بین المللی که با آن قرارداد می‌بندید باید امکان ارسال بار با کشتی با هواپیما با قطار و یا حمل و نقل جاده‌ای را داشته باشد تا بتواند در حمل و نقل ترکیبی بار شما را یاری کند.

ویژگی های یک شرکت حمل و نقل بین المللی حرفه ای

خدمات حرفه ای به مشتریان، راه حل ماندگاری در عرصه بین المللی

در حوزه حمل و نقل بین المللی کالا شما هیچگاه نمی‌توانید ارزش خدمات حرفه‌ای به مشتریان را دست کم بگیرید. زمانی که موفقیت کسب و کار شما به جابجا کردن محصولات از نقطه‌ای به نقطه دیگر دنیا وابسته است، خدمات مشتریان به موقع و مفید ضروری است.

با عقد قرارداد با یک شرکت حمل و نقل بین المللی مانند البرز کارگو، شما به صورت روزانه با این شرکت کار خواهید کرد. بنابراین مهم است تا خدمات دهنده‌ای را انتخاب کنید که در صورت نیاز بتوانید به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که وسعت کسب و کار شما چقدر است. ممکن است شما یک شرکت بزرگ و چند ملیتی باشید که چندین دهه در زمینه تامین زنجیره جهانی کار می‌کند. و یا برعکس یک استارتاپ تازه تاسیس باشید که به دنبال یک شرکت لجستیکی خوب هستید. در هر صورت شما باید شرکتی را پیدا کنید که بتواند به سوالات شما پاسخ بدهد، شما را پشتیبانی کند و در صورت نیاز به شما مشاوره ارائه دهد.

همچنین میزان پاسخگویی شرکت ارائه دهنده خدمات لجستیکی در طول حمل و نقل کالا بسیار مهم است. باید ببینید که آیا یک راه ارتباط اختصاصی برای شما اختصاص داده شده است یا خیر. همچنین باید در نظر بگیرید که شریک تجاری شما در زمینه خدمات لجستیکی تا چه حد می‌تواند به شما در خسارات وارد شده به بار و تاخیر در حمل و نقل کالا کمک کند مخصوصاً زمانی که پای شرکت‌های بیمه در میان است. یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها، صحبت با مشتریان گذشته شرکت مورد نظر شما می‌باشد. آنها می‌توانند نظراتشان را در مورد خدماتی که دریافت کرده‌اند به صورت رایگان به شما ارائه دهند و شما راحت‌تر بتوانید یک کارگزار مناسب برای خود انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری

اگر بخواهیم شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بین المللی بار را تنها از لحاظ قیمت با یکدیگر بررسی کنیم کاری بسیار آسان است. اما باید بدانید که عملیات زنجیره تامین و ارسال بار یک فرایند یکپارچه و پیچیده است و خدمات دهی ضعیف می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیر را به شما و اموالتان وارد کند. بنابراین توصیه می‌کنیم تا فاکتورهایی که ذکر شد را هنگام عقد قرارداد با شرکت باربری بین‌المللی در نظر بگیرید.

نظرات بسته شده است.