قیمت خرید بست رادیکالی در ۱۴۰۲ چقدر است؟ ارزان تر یا گران تر؟

نه تنها خود بلوک های هبلکس، منحصر به فرد و بسیار خاص هستند، بلکه ابزارهایی که برای ساخت دیوارهای این بلوک ها به کار برده می شوند نیز در نوع خود متفاوت ظاهر شده اند. یکی از این ابزارها که نقش مهمی در ساختمان سازی با بلوک هبلکس دارد، بست رادیکالی است که امروز می خواهیم در مورد قیمت آن نکاتی را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر می خواهید در مورد قیمت بست رادیکالی اطلاعات خوبی به دست آورید با ما همراه باشید.

بست رادیکالی

هدف از تولید بست رادیکالی چیست؟ آیا در مورد نقش مهم این بست چیزی میدانید؟

تولید بست رادیکالی از زمانی شروع شد که بلوک های هبلکسی یا اتوکلاو شده متولد، و پا به عرصه ساختمان سازی گذاشتند. امروزه، فقط استفاده ی تنها از این بلوک ها نیست که باعث می شود استحکام و دوام یک بنا در مقابل زلزله و وارد آمدن نیروهای خارجی افزایش پیدا کند بلکه خرید این نوع بست نیز سهم قابل توجهی در افزایش دوام ساختمان خواهد داشت.

موضوعی که باعث شده خرید این نوع بست، توجیه پذیری قابل ملاحظه ای از نظر اقتصادی داشته باشد، نقشی است که در ساختمان ایفا می کند. اگر بست رادیکالی را از نزدیک دیده باشید، حتما متوجه شده اید که از نظر ظاهری تفاوت زیادی با سایر بست های مرسوم در ساختمان سازی با بلوک سبک دارد.

با پرداخت قیمت خرید بست رادیکالی می توان از بستی استفاده کرد که به دلیل شکل خاص خود، مزیت های زیادی را در یک ساختمان فراهم می کند. بست های رادیکالی به دیوار اجازه می دهند که به مقدار خیلی کم و ناچیز در راستای افق حرکت کند. این حرکت در راستای افق از تخریب دیوار در مواقع زلزله جلوگیری به عمل می آورد و به همین واسطه است که می گوییم این بست یکی از مهم ترین و حیاتی ترین ملزومات و تجهیزاتی است که در ساخت یک ساختمان با کمک بلوک های هبلکسی باید حضور داشته باشد.

قیمت بست رادیکالی هبلکس چقدر است؟

حقیقتی که در مورد قیمت خرید بست رادیکالی وجود دارد این است که شما نمی توانید آن را با یک قیمت ثابت و مشخص در بازار تهیه کنید. عوامل متفاوتی وجود دارد که باعث می شود برخی ها در زمان خرید بست رادیکالی با سردرگمی مواجه شده و ندانند که از کدام برند و یا فروشنده باید این بست ها را خریداری کنند.

به نقل از خبرگزاری های فارس، مشرق و ایلنا، شرکت سورنا هبلکس یکی از منصف ترین فروشندگان و عرضه کنندگان بست های رادیکالی، ابزار مخصوص هبلکس، ملات هبلکس و همین طور، بلوک هبلکس در کشور است. تنها توقعی که می توان از این مجموعه داشت، کیفیت و همراهی آن با قیمت مناسب است.

بست رادیکالی

نکته ای که در مورد خرید و تهیه بست رادیکالی هبلکس باید مورد توجه قرار داد این است که قیمت این بست از قیمت سایر بست های صنعت ساختمان سازی با بلوک های هبلکسی، گران تر است. البته، نمی توان از عواملی که روی قیمت این نوع بست تاثیر دارند چشمپوشی کرد. این عوامل نیز در جای خود از اهمیت بالایی برخوردار بوده که ما در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

مساله مهم دیگری که نباید از خاطر برد، تهیه این بست از منابع و مراجعی است که این بست را با قیمتی مناسب و با کیفیت قابل توجه در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

از عوامل تاثیرگذار روی قیمت بست رادیکالی چه میدانید؟

در بالاتر اشاره کردیم، قیمت خرید بست رادیکالی از یک عدد ثابت و مشخص پیروی نمی کند و علت آن نیز وجود برخی عواملی است که روی قیمت تاثیر می گذارند. از جمله مهم ترین پارامترهای تغییر دهنده قیمت بست های رادیکالی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

۱- برند ارائه دهنده؛

موضوعی که نه تنها در مورد بست رادیکالی، بلکه در مورد سایر کالاهای موجود در کشور، تاثیرگذاری خاص خود را روی قیمت دارد، می توان به برندی اشاره کرد که بست را می فروشد. به دلیل اهمیت فوق العاده بالایی که این بست ها در افزایش استحکام یک ساختمان دارند بهتر است برای خرید آنها به منابعی مراجعه کرد که فقط به کیفیت فکر می کنند.

۲- قطر بست؛

برخی نکات فنی نیز روی قیمت خرید بست رادیکالی اثر دارد. این بست ها در قطرهای ۱، ۱.۵ و ۲ میلی متر در بازار ارائه می شوند. رازی که در پس تاثیر قطر روی بست وجود دارد این است که هر قدر این بست ها با قطر بیشتری ساخته شوند قیمت آنها افزایش پیدا می کند. افزایش قطر موجب افزایش عملکرد بست می شود.

۳- گالوانیزه کردن بست ها؛

از دیگر موضوعات بسیار مهم و اثر گذار بر قیمت بست های رادیکالی، گالوانیزه کردن آنهاست. وقتی بست ها با پوشش گالوانیزه ارائه می شوند، مقاومت در برابر رطوبت، فقط یک از مزیت هایی است که در این بین ظهور پیدا می کند. بهتر است متقاضیان ساخت این نوع بست، در پی خرید بست های رادیکالی گالوانیزه باشند تا مهم ترین هدف از خرید این نوع بست محقق شود.

بست رادیکالی

بهترین راه برای خرید بست رادیکالی دیوار و اطلاع از قیمت خرید بست رادیکالی چیست؟

برای اطلاع از قیمت خرید بست رادیکالی نمی توان به هر فردی اعتماد کرد. صنعت ساختمان نیز از جمله صنایعی است که متاسفانه حضور برخی کلاهبرداران مشکلاتی را برای متقاضیان تهیه این بست فراهم کرده است. برخی افراد، تنها برای آنکه سود بیشتری به دست آورند، فضای این صنعت را مسموم کرده و با ارائه محصولاتی بی کیفیت، اما با قیمتی بالا تنها به دریافت سود بیشتر فکر می کنند.

اگر نمی خواهید برای خرید بست رادیکالی دیوار در دام چنین افرادی بیفتید، به منابع و عرضه کنندگان معتبر فروش بست های رادیکالی همچون سورنا هبلکس (https://www.surenahebelex.com) اعتماد کنید. این مجموعه، با داشتن سابقه چندین ساله، به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان ملزومات مخصوص دیوارچینی بلوک های هبلکسی مطرح است. اعتماد به این مجموعه با صرفه جویی بالایی از نظر اقصادی برای شما به همراه خواهد بود؛ ضمن آنکه خیالتان از بابت تهیه ابزاری با کیفیت راحت می شود.

کلام آخر

قیمت بست رادیکالی، معرفی یک عرضه کننده معتبر برای خرید آن و همین طور معرفی عوامل تاثیرگذار بر قیمت، موضوع صحبت در این مقاله بود. امیدواریم نکات ارائه شده در مورد بست رادیکالی سورنا هبلکس در افزایش اطلاعاتتان کمک کننده بوده باشد.

نظرات بسته شده است.