دعوا بر سر قیمت مرغ باعث قتل شد

 

حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ فروش شد.

حوادث
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس مازندران از وقوع یک فقره قتل در بخش مرزن آباد چالوس خبرداد و گفت : این حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت گوشت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ فروش شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ محسن سلیمانی افزود : به علت شدت جراحات ضربه های چاقو، فروشنده مرغ در دم جان باخت
وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد : خانواده این مسافر به قصد خریدن مرغ در یکی از مرغ فروشی های این منطقه مراجعه می کنند که جر و بحث بر سر قیمت مرغ بین فروشنده و خریدار اتفاق می افتد و مرد مسافر با چاقو به سمت و سوی فروشنده حمله ور و او را مجروح می کند.
جانشین فرماندهی انتظامی چالوس ادامه داد : فروشنده مرغ در حین اعزام و انتقال به بیمارستان متاسفانه به علت شدت جراحات فوت می کند و ماموران کلانتری ۱۳ بلافاصله در صحنه حاضر و قاتل را دستگیر می کنند.
سلیمانی افزود : متهم در بازجویی ها به ارتکاب این جرم اعتراف کرد و از شهروندان این منطقه انتظار می رود در مراودات اجتماعی سعه صدر داشته باشند و خشم خود را کنترل کنند و آستانه تحمل شان را بالا ببرند تا خدای ناکرده با انجام رفتارهای مخاطره آمیز حادثه غیر قابل جبرانی برای کسی رخ ندهد.
بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری بیش از ۱۰۰ روستا و یک نقطه شهری در مبادی ورودی جاده کندوان قرار دارد.

نظرات بسته شده است.