میز ناهار خوری مدرن

مدل های میز ناهار خوری مدرن

اکثر انسان ها دوست دارند در زمان خوردن غذا و لذت بردن از طعم و عطر و بوی غذا در مکان مناسبی بنشینند و همزمان احساس راحتی که  بر روی صندلی نشسته اند را همزمان ببرند  اینجاست که کیفیت جایگاه  نشیمن و میز ناهار خوری  حرفی برای گفتن دارد. علاوه بر میز ناهار خوری چوبی مرغوب ، دکوراسیون و ترکیب  رنگ آمیزی و فضایی که میز ناهار خوری در آن جا قرار می گیرد نیز خیلی اثر گذار و بسیار مهم خواهد بود اما در این مقاله ما می خواهیم به صورت تخصصی به نقش میز ناهار خوری و انتخاب  کردن بهترین و مناسب ترین نوع آن برای هر سبک چیدمان دکوراسیون بپردازیم، بنابراین از شما می خواهیم تا انتهای این مقاله  وو بررسی انواع میز نهار خوری های مدرن ما را همراهی کنید  تا نکات  بسیار مفید و بروز شده ای را درباره انتخاب کردن  مناسب ترین میز ناهار خوری با شما در میان بگذاریم.

میز ناهار خوری مدرن

میز ناهار خوری با سبک کلاسیک

معمول ترین  سبک انتخاب میز ناهار خوری کم جا، سبک میز نهار خوری کلاسیک و چوبی  می باشد که معمولا شکل این نوع ظاهری این میز به صورت مستطیل بوده و با طیف گسترده ای  رنگی قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره به بازار فروش عرضه می گردد. اگر می خواهید  در طراحی دکوراسیون منزلتان میز ناهار خوری کلاسیک تان را در فضای اتاق نشیمن قرار دهید بهتر است مبلمان، جلومبلی و عسلی خود را نیز با سبک و مدل میز تان  هماهنگ کنید تا تفاوت زننده و آشفتگی بصری در فضا ی اتاق نشیمن تان  به چشم نخورد و در صورتی که می خواهید  میز ناهار خوری تان را در فضای آشپزخانه  بگذارید ، فقط با اضافه کردن یک طیف رنگی بسیار زیبا متناسب با رنگ میز ناهار خوری  دلخواه خود می توانید هماهنگی بسیار زیبا و درستی  را ایجاد کنید. البته این را هم بگوییم بهتر است میز ناهار خوری تان را به طوری  انتخاب کنید که تعداد صندلی هایی که دارد به اندازه یک یا دو نفر بیشتر از تعداد نفرات اعضای خانواده تان خودتان باشد تا درزمان هایی که مهمانی کوچکی مثلا دوست صمیمی و یا یکی دو نفر از اعضای درجه یک یا دوی خانواده تان به منزل شما آمد بتوانید بر روی میز نهار خوری از او پذیرایی کنید  یا بتوانید باز هم غذا را بر روی میز ناهار خوری  میل کنید. اگر کودک یا نوجوان دارید که نمی تواند به راحتی بر روی صندلی های میز نهار خوری بنشیند می توانید با  نشستن بر روی یک نیمکت متناسب با میز نهار خوریتان  ساده ترین راه حل این مشکل  می باشد در صورتی که نشیمنگاه نرم و مناسبی داشته باشد.

میز ناهار خوری مدرن

میز ناهار خوری با سبک نیمه مدرن

یکی دیگر ازانتخاب هایی که بعد از سبک کلاسیک طراحان دکوراسیون داخلی را به خود مجذوب کرده استفاده  سبک نیمه مدرن و مدرن می باشد. به گونه ای که غالب میز ناهار خوری هایی که از مواد اولیه مثل  چوب و فلز، چوب و شیشه و فلز و شیشه  تولید می شوند در این سبک جای  داده می شود  و برای فضاهایی با سبک نیمه مدرن، مدرن و حتی نیمه مدرن – صنعتی نیز خیلی مناسب و زیبا می باشند مخصوصا اینکه طراحی متفاوت آنها  قادر است  به خوبی نظر همه را به خود جلب کرده و زیبایی  بسیار منحصربفردی را به فضای شما بدهد. لازم به ذکر است قرار دادن میز ناهار خوری دربهترین و درست ترین فضای ممکن در منزل از جمله مهم ترین نکاتی می باشد که باید در طراحی دکوراسون منزل رعایت کنید به خوبی آن را رعایت کنید تا فضایی خارق العاده و جذاب را در اختیار داشته باشید. برای  نمونه  اگر پنجره ای در اتاق نشیمن تان طراحی شده است  که رو به منظره ای زیبا ازمحله ای که در آن ساکن هستید قرار می گیرد،  خوب است فضای  مجاور آن را به میز ناهار خوری اختصاص بدهید تا با یک تیر دو نشان  هدف گرفته باشید و همزمان برای صرف غذا از منظره پنجره لذت ببرید و بعد از آن از نور طبیعی روز و جذابیت های بصری نور در زمان شب  بتوانید بهره بگیرید.

نکات مهم درانتخاب کردن و خرید میز ناهار خوری را در این مقاله مطالعه کنید.

میز ناهار خوری مدرن

میز ناهار خوری گرد

یکی دیگر از سبک های طراحی شده برای میز ناهار خوری ۴ نفره مدرن شکل گرد و یا بیضوی آن  می باشد که می تواند انتخاب بسیار خوب یا مناسبی برای افراد مختاط  که دارای سبک های خاصی برای چیدمان منزلشان هستند و در عین حال کلاسیک طلب می  باشند . این نوع سبک زیبا را به جرات می توان یکی از پر طرف دار ترین و پرفروش ترین های صنایع چوبی در اواسط دهه ۷۰ تا اوایل دهه ۸۰ شمسی در کشور ایران دانست چرا که طراحان در این سال قادر بوده بهترین پولیش و طراحی  و رنگ را بر روی این نوع از میز اجرا کنند و این خود علتی برای موفقیت بیش از اندازه این سبک شد.  می توان گفت یکی  دیگر از دلایلی که  سبب افزایش استقبال از این سبک شد، صندلی های بسیار جذاب و دارای خلاقیت در طراحی آن بود. به شکلی  که مشتریان قادر بودند بدون برهم زدن زیبایی میز ناهار خوری از صندلی های منبت کاری شده بسیار ظریف و اثر دست هنرمندان ایران زمین نیز بهره ببرند و این خود سبب  شد تا این سبک با سرعت خیلی  بیشتری به خانه های ایرانی راه پیدا کند.نکته ی دیگری که برتری میز ناهار خوری بیضی و گرد را نسبت به انواع میز ناهار خوری مستطیلی عنوان  می کند، نگذاشتن  پایه در کناره های میز  می باشد و بجای  طراحی چندین پایه از فقط یک پایه استفاده شده است و زمان  نشستن و بلند شدن ، مشکلی به نام برخورد پایه ها با پا و قرار گرفتن صندلی ها در یک نقطه مشخص شده معنایی خواهد داشت. در بعضی  گزینه ها  جهت هرچه خاص تر شدن یک کالا، باید حتما  متریالی متناسب و متفاوت تر نیز برای ساخت آن بکار  رود .  برای  نمونه میز های ناهارهوری  خیلی لوکس با متریالی از جنس سنگ و چوب  خیلی  کمیاب  می باشند  اما از  نخستین روز های تولید و طراحی آن ها توجه و  تمرکز فضا را در دکوراسون منزل به سمت خود جلب می کنند. و  فقط  با همراه شدن با صندلی هایی همرنگ با سنگ بکار گرفته شده،  قادرند نهایت زیبایی  مد نظر شما را به شما ارائه بدهد.

میز ناهار خوری مربع و کم جا

با توجه به فضای خیلی کم بسیاری از خانه ها ی ویلایی که بیشتر به خانه های آپارتمانی تبدیل شده و فضای کمتری را به آشپزخانه داده اند  افراد غالبا به دنبال راه حل هایی بیار ساده  می باشند تا در کمترین فضای  قاابل استفاده  بهترین، با کیفیت ترین و مناسب ترین وسایل چوبی و فلزی مثل   میز تلویزیون، مبلمان و بوفه و کتابخانه … را طراحی و چیدمانی زیبا را داشته باشند.  به گفته  کارشناسان و طراحان دکوراسیون، در فضای کوچک آپارتمان ها، کمترین و کوچکترین اندازه ها نیز خیلی مهم و اثر گذار خواهند بود به شکلی  که میز تان در انواع و اقسام شکل های گوناگون ساخته و تولید  می شود تا علاوه بر هماهنگی با سلیقه های  مختلف ، قادر باشد  به خوبی در هر فضایی جایی برای خود پیدا کند و رضایت همه اعضای خانواده را به خود جلب کند . یکی از مدل هایی که توانسته به خوبی در آپارتمان های کوچک جایی برای دورهمی های  اعضای خانواده  پیدا کند، میز ناهارخوری مربعی می باشد.  این نوع میز ها که عموما از جنس فلز و شیشه تهیه  و تولید می شوند، با صندلی هایی از جنس فلز و نشیمنگاهی بسیار  نرم همراه  می باشند تا در نهایت طراحی ساده  و کوچک بودن، راحتی و زیبایی  خیلی بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند. میز ناهار خوری مناسب شما برای ما بسیار مهم است .

 

نظرات بسته شده است.