تدریس زبان فرانسوی با قیمت استثنایی

امروزه تدریس زبان فرانسوی به یک نیاز برای جامعه تبدیل شده است. این کار بازار خوبی دارد و می توان در آن جذابیت، پویایی و خلاقیت زیادی به وجود آورد. اما برخی به هزینه کلاس ها اهمیت زیادی می دهند و در واقع امکان دارد به همین دلیل توانایی حضور در کلاس ها را نداشته باشند‌. اما ما این نوید را به شما عزیزان می دهیم که می توانید در آموزشگاه زبان ملل با قیمتی استثنایی به آموزش این زبان بپردازید. در ادامه در مورد قیمت ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تدریس زبان فرانسوی با قیمت استثنایی

نکات مهم در مورد زبان فرانسوی

این زبان همانند زبان های ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، رومانیایی و زبان‌ های دیگر از خانواده زبان های هند و اروپایی است و در واقع ریشه در امپراطوری روم دارد. این زبان را می توان نزدیک ترین زبان به خانواده زبان های اوییل دانست‌. تقریبا حدود ۲۹ کشور جزء کشور های فرانکوفون هستند.

این نام به کشورهایی اطلاق می شود که از زبان فرانسه استفاده می نمایند. برخی کشورها فرانسه را به عنوان زبان اول مورد استفاده قرار می دهند. از این دسته کشورها می توان کشور فرانسه، بخش کبک کشور کانادا، بلژیک در بخش والونیا، قسمت غربی کشور سوئیس، موناکو و بخش هایی از ایالات متحده آمریکا را نام برد.

در اتحادیه اروپا، زبان فرانسوی چهارمین زبان به شمار می رود. گفتنی است که در قرن ۱۷ و ۱۸ کشور فرانسه به عنوان یک استعمار قدرتمند بخش زیادی از کشورهای آفریقایی را تحت استعمار خود در آورد و به همین دلیل این کشورهای آفریقایی زبان فرانسوی را به عنوان زبان رسمی خود به کار می برند.

در برخی از کشورهای آفریقایی نیز اهمیت زیادی به این زبان داده و در مدارس آن را تدریس می نمایند. طبق آمار های گرفته شده در سر تا سر جهان حدود ۲۷۰ میلیون نفر این زبان را برای صحبت کردن مورد استفاده قرار می دهند. پس کاملا طبیعی است که تدریس زبان فرانسوی طرفداران زیادی داشته باشد.

آموزش زبان فرانسه رایگان

پیشینه های زبان فرانسوی

به طور قطع یقین باید گفت که زبان فرانسه پیشینه ای بسیار قوی دارد. در فرهنگ، هنر، دیپلماسی، ادبیات و علم می توان ردپای زیادی از این زبان را پیدا نمود. اصطلاحات زیادی در این زمینه ها در زبان فرانسوی وجود دارد. در واقع باید گفت که این زبان امروزه در سازمان ملل، اتحادیه اروپا، ناتو، وتو، کمیته بین المللی المپیک و انجمن های مطرح جهانی دیگر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این زبان بعد از زبان های انگلیسی و چینی ماندارین سومین زبان کاربردی برای استفاده در دنیای تجارت محسوب می شود.

دلایل مهم برای یادگیری زبان فرانسه

امروزه تدریس زبان فرانسوی طرفداران زیادی پیدا کرده است که این مسئله دلایل متعددی دارد. اکنون نمی توان گفت که زبان فرانسه تنها محدود به این کشور می باشد. در قسمت های قبل کشورهایی را معرفی نمودیم که در آن ها زبان فرانسوی به کار برده می شود.

 یادگیری زبان فرانسه

به همین دلیل شما می توانید برای مهاجرت به برخی کشورها زبان فرانسه را یاد گرفته و مورد استفاده قرار دهید. در سر تا سر دنیا پس از زبان انگلیسی، پر طرفدار ترین زبان به شمار می رود و به همین دلیل بازار تدریس آن نیز بسیار داغ می باشد. دوره های فشرده این زبان در موسسه های مختلف از جمله آموزشگاه زبان ملل می تواند شما را تا حدودی برای مهاجرت به کشورهای فرانسوی زبان آماده سازد.

همچنین می توانید با یادگیری این زبان در کشور خودمان نیز بازار کار خوبی داشته باشید. از آن جایی که تقاضا برای یادگیری این زبان بسیار افزایش یافته است، در صورتی که به آن تسلط داشته باشید می توانید در موسسه های مختلف فعالیت کنید و درآمد خوبی کسب نمایید. برای آموزش هر چه بهتر زبان فرانسه سعی کنید خود را محدود به کتاب و کلاس نکنید و در زمینه های دیگر نیز تلاش نمایید.

باید با تمرین و تکرار مداوم در این زمینه پیشرفت نمایید‌. در ادامه روش های خوب و تکنیک های اصولی را به شما معرفی خواهیم کرد. بدون تردید این راهکارها شما را در این مسیر به موفقیت می رسانند.

در همین زمینه

تکنیک های اصولی برای یادگیری زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه مخصوصا اگر تصمیم داشته باشد برای تدریس زبان فرانسوی اقدام نمایید، باید تکنیک های درستی را اعمال نمایید. شما همیشه بابد خودتان را در موقعیت های زبانی قرار دهید و خود را ملزم به صحبت کردن به این زبان بکنید‌. مهاجرت به این کشور می تواند راه بسیار خوبی برای تعامل باشد اما این را نیز در نظر داشته باشید که همه این‌ توانایی و فرصت را ندارند که به مهاجرت فکر کنند‌.

شرکت در دوره های آموزشی کمک زیادی به شما خواهد کرد. در اولین گام حتما انگیزه مهمی برای خود تعیین نمایید و با توجه به آن هدف و انگیزه قدم بردارید. شما در آموزشگاه زبان ملل می توانید بهترین تکنیک های تدریس زبان فرانسوی را تحت نظر اساتید برجسته مشاهده نمایید. پس با خیال راحت در دوره های آموزشی این موسسه شرکت نمایید.

برای تسلط بر این زبان حتما مشاهده فیلم و سریال های زبان اصلی را در برنامه خود قرار دهید. گوش‌ دادن به موسیقی می تواند این فرایند را برای شما بسیار لذت بخش کند. محیط را برای خود بسیار زبانی کنید حتی می توانید در منزل خودتان و هنگام انجام کارهای روزمره خود زا ملزم به استفاده از زبان فرانسه بکنید.

در فضای مجازی دوستانی فرانسوی زبان پیدا نموده و با آن ها صحبت کنید. تمام سیستم های خود از جمله کامپیوتر، لب تاب و گوشی را به زبان فرانسه برگزدانید. مطالعه کتاب و مجلات مختلف و مورد علاقه خود را در دستور کار قرار دهید. باید تمام تلاش خود را بکنید که آموزش زبان فرانسه را برای خودتان و در آینده چه برای زبان آموزان، بسیار سرگرم کننده و لذت بخش کنید. پادکست ها نیز با موضوعات مختلف می توانند راهکار خوبی برای بالابردن سطح زبانی و گسترش دادن به دامنه لغات می باشد. با گوش دادن به پادکست ها می توانید مهارت های گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خوانداری خود را تقویت نمایید.

آیا زبان فرانسه سخت است؟

این سوال از سمت زبان آموزان و خانواده ها زیاد پرسیده می شود و البته که نمی توان پاسخ دقیق به آن داد. شرایط یادگیری برای همه زبان آموزان و علاقمندان به این زبان یکسان‌ نیست. دانش زبانی و علاقه زبان آموزان در این زمینه اهمیت ویژه ای دارد.

آیا زبان فرانسه سخت است

گفتنی است که در کل این زبان را در رده زبان های بسیار سخت قرار نمی دهند. از نظر گرامری باید گفت که نسبت به زبان انگلیسی جزئیات بیشتری دارد و قدری متفاوت است. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که برای یادگیری هر چه بهتر این زبان باید تمرین و تکرار زیادی را در برنامه خود قرار دهید.

در کل برای تسلط بر این زبان باید زیاد وقت بگذارید و در مسیر دلسرد و خسته نشوید. مدام به انگیزه و هدف خود فکر کنید و برای رسیدن به آن تلاش بیشتری داشته باشید. نکته مهم دیگر نیز این است که برای انتخاب استادی برای تدریس زبان فرانسوی، دقت لازم را داشته باشید چرا که عدم حضور استاد خوب می تواند شما را از ادامه مسیر دلسرد نماید. این مسئله را هیچ گاه فراموش نکنید که اصلا نباید به ذهن خود القا کنید که یادگیری این زبان سخت است‌. حتی در مواقعی که به مشکلاتی برخورد می کنید نیز انگیزه خود را مد نظر قرار دهید و به ادامه راه برگردید.

قیمت های استثنایی تدریس زبان فرانسوی در آموزشگاه زبان ملل

آموزشگاه زبان ملل علاوه بر این که برای تدریس زبان فرانسوی از اساتید بسیار مجرب و متخصص استفاده می نماید، از نظر هزینه و قیمت نیز بسیار مناسب و استثنایی می باشد. تکنیک های اساتید در این موسسه بسیار به روز و مدرن است و شما بهترین نتیجه را به دست می آورید.

اما از نظر قیمت باید گفت که برای سطوح مختلف آموزش زبان فرانسه قیمت گذاری شده است و مطمئنا شما راضی خواهید بود. برای سطوح مبتدی یعنی A1 چهار مرحله در نظر گرفته شده است که قیمت هر مرحله حدود ۸۶۸.۰۰۰ تومان می باشد. هزینه برای دوره A2 حدود ۸۹۵.۰۰۰ تومان است.

در مورد سطح B1 هزینه قدری بیشتر است و شما باید حدود ۹۴۵.۰۰۰ تومان پرداخت نمایید. در نهایت برای سطح B2 هزینه در حدود ۱.۰۸۵.۰۰۰ تومان است. قیمت کتاب برای آموزش زبان فرانسه جهت کتاب Edito، ۳۲۰.۰۰۰ تومان می باشد. شما با مقایسه می توانید متوجه شوید که با توجه به کیفیت کلاس ها و نحوه تدریس زبان فرانسوی، این قیمت ها واقعا مناسب و استثنایی می باشد. در این موسسه تمام نکات آموزشی با بهترین تکنیک ها آموزش داده می شود و زبان آموزان در فضایی کاملا سرگرم کننده و جذاب به یادگیری زبان فرانسه و سایر زبان ها می پردازند.

سخن پایانی

با وجود گسترش و افزایش علاقمندی به یادگیری زبان فرانسه، باید برنامه های جامع تری برای این کار در نظر گرفته شود. تدریس زبان فرانسه با این وجود می تواند کاری در درآمد محسوب شود. برای این کار باید بر این زبان تسلط کافی داشته باشید. بازارش کار برای این زبان بسیار خوب است و می تواند منبع درآمد خوبی برای شما باشد. با متدهای عالی و به روز در آموزشگاه زبان ملل این رویا به راحتی به حقیقت می پیوندد و می توانید در این زبان پیشرفت داشته باشید‌.

نظرات بسته شده است.