دانلود رایگان افزونه هوش مصنوعی فتوشاپ Adobe Firefly + به همراه آموزش نصب برنامه

بتازگی افزونه هوش مصنوعی فتوشاپ با نام Adobe Firefly  توسط کمپانی ادوبی معرفی و بر روی نسخه بتای این برنامه قابل دسترس است.

هوش مصنوعی فتوشاپ

بتازگی افزونه هوش مصنوعی فتوشاپ با نام Adobe Firefly  توسط کمپانی ادوبی معرفی و بر روی نسخه بتای این برنامه قابل دسترس است. این هوش مصنوعی از همان زمان معرفی واکنش های خیلی ها را برنگیخت. اما در ایران حسرت بسیاری برای گرافیست ها به وجود آورد. چراکه گفته شده بود کاربران ایرانی نمی توانند از این امکانات فوق العاده استفاده کنند.

خبر خوش اما این است که با ارائه یک فایل نصبی ، همه کاربران می توانند از هوش مصنوعی ادوبی بر روی فتوشاپ آخرین نسخه خود استفاده کنند. ما نیز تلاش کردیم این فایل را تهیه و در اخیتار کاربران رسا نشر قرار دهیم.

جهت دانلود دانلود و نصب آخرین نسخه فتوشاپ که افزونه Firefly روی آن قابل اجرا است روی لینک زیر کلیک نمایید. همچنین از همین صفحه می توانید فایل نصبی هوش مصنوعی فتوشاپ را دانلود نمایید.

دانلود و نصب افزونه هوش مصنوعی فتوشاپ

لازم به توضیح است استفاده از این ابزار با آی پی ایران امکان پذیر نبوده و برای نصب و استفاده در همه مراحل باید از فیلترشکن استفاده کنید. راهنمایی های بیشتر در لینک زیر برای شما قرار داده شده است.

راهنمای نصب افزونه هوش مصنوعی فتوشاپ

دانلود کنید، نصب کنید و لذت ببرید!

نظرات بسته شده است.