زخمی شدن ۸ زائر ایرانی در نجف

در همین زمینه انسداد ۳ محور اصلی به دلیل بارش برف، کولاک شدید و رانش زمین ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در راه است! ۸ خرداد ۱۳۹۹ صبح امروز کپسول گازی در نانوایی واقع در شارع رسول نجف اشرف منفجر و هشت تن از زائران ایرانی دچار مصدومیت جزئی شدند. نماینده […]

صبح امروز کپسول گازی در نانوایی واقع در شارع رسول نجف اشرف منفجر و هشت تن از زائران ایرانی دچار مصدومیت جزئی شدند.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه انفجار کپسول گاز در نجف اشرف گفت: در پی این حادثه هشت تن از زائران ایران دچار مصدومیت شدند.
به گزارش ایسنا، دکتر کمالی با اعلام این خبر افزود: ساعت۳:۳۰ دقیقه صبح امروز کپسول گازی در نانوایی واقع در شارع رسول نجف اشرف منفجر و هشت تن از زائران ایرانی دچار مصدومیت جزئی شدند.

نتیجه تصویری برای انفجار در نجف

وی  با بیان این که این حادثه تلفات جانی در بر نداشت، اظهار کرد: همه مصدومان این حادثه با انتقال به درمانگاه هلال احمر مداوا و با حال عمومی خوب مرخص شدند.
بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، اسامی مصدومین این حادثه عبارتند از:
امیر کاظمی‌پور فرزندابوالحسن (۵۰ساله)، مهدی اصغری فرزند محمدباقر (۴۲ ساله)، محمدرسول اصغری فرزند مهدی (۱۰ ساله) و محمدجوادجعفری فرزند رضا (۳۵ ساله) از پیشوای ورامین و مقیم هتل قصرالجنان، مریم غزل سلفی فرزند محمدتقی(۳۲ساله)، رستم علیجانی فرزند گداعلی (۳۷ساله)، کوثر علیجانی فرزند رستم علی (۱۱ساله) از پیشوای ورامین و مقیم هتل ضفاف نجف، معصوم علی معصومی فرزند شکراله (۶۰ساله) از یزد و مقیم هتل الرایه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.