تشکیل ستاد عفاف‌وحجاب در درمانگاه‌های شهر تهران!

ستاد حجاب‌وعفاف در درمانگاه‌های شهر تهران تشکیل می‌شود.

تشکیل ستاد عفاف‌وحجاب در درمانگاه‌های شهر تهران!

در دومین نشست شورای عفاف و حجاب شرکت شهر سالم مقرر شد که در درمانگاه‌های شهرداری تهران ستاد‌هایی متشکل از رئیس مرکز، مدیر داخلی و یک نفر که از وجاهت لازم برخوردار است، تشکیل شود. دومین نشست شورای حجاب و عفاف به ریاست امیر نورمحمدی مدیرعامل و با حضور معاونین، مدیران و مشاوران وی در ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در این نشست، اعضای شورا ضمن ارائه نظرات خود مقرر کردند وظیفه امر به معروف و نهی از منکر به دور از قوه قهریه و در حد تذکر لسانی و تاثیرگذار توسط یک فرد معقول و دارای پوشش معمول انجام شود.
ستاد‌هایی نیز متشکل از رئیس درمانگاه، مدیر داخلی و یک نفر دارای وجاهت لازم در زیرمجموعه این شورا تشکیل گردد و گزارشات مربوطه در این زمینه به دبیرخانه اعلام و الزامات قانونی به بخش‌ها ارائه شود. همچنین بهره‌بردار‌ها توسط روسای درمانگاه‌ها و معاونت‌های مربوطه توجیه شوند.

بر اساس این گزارش؛ شورای عفاف و حجاب شرکت شهر سالم به ریاست امیر نورمحمدی مدیرعامل و با حضور محمود فداکار معاون مالی و اقتصادی، علیرضا اشعه‌شعار معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، اکرم صدفی معاون درمان، محمدعلی شاکری‌راد معاون پیشگیری و بهداشت، رضا صفی‌آریان مدیر حراست، مهدی اخلاقی‌نیا مدیر بازرسی، مریم صالح مدیر گزینش، حمیدرضا عزیزی و مهناز غفاری مشاوران مدیرعامل، فاطمه درویش‌نوری مدیر حوزه ریاست، علی قاسمی‌جهان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل، آزاده رنجبر مسئول تکریم ارباب رجوع، حمید بهنام‌فر فرمانده بسیج شرکت شهر سالم و اکرم جراحی به عنوان دبیر شورا تشکیل شده است.

نظرات بسته شده است.