حراست مجلس: کذب بودن ادعای واگذاری خودرو به نمایندگان مشخص شد

مقامات حراست مجلس اعلام کردند که ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح وزیر صمت در سال گذشته کذب است. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با فوریت به این موضوع ورود کرده و این اتهام را از سوی نماینده مذکور مورد بررسی قرار خواهد داد.

حراست مجلس: کذب بودن ادعای واگذاری خودرو به نمایندگان مشخص شد

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز با قید فوریت به این مسأله ورود کرده ‌و طرح این اتهام از جانب نماینده مذکور را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با قید فوریت به مسأله ورود کرده ‌و طرح این اتهام از جانب نماینده مذکور را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صمت، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.

وی افزود: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز با قید فوریت به این مسأله ورود کرده ‌و طرح این اتهام از جانب نماینده مذکور را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

نظرات بسته شده است.