شیخ حسین انصاریان: ۹۰ درصد از خانم‌های بی حجاب را مقصر نمی‌دانم؛ خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم/ باطن این خانم‌ها با خداست/ با روزی کسانی که مرتکب منکر می‌شوند نباید درگیر شد

حالا اگر میخواهید من را دستگیر کنید و بگویید مخالف جمهوری اسلامی هستم. خیلی خوب، شاید من و چند نفر دیگر مخالفتی هم داشته باشیم و جریمه هم بشویم.

شیخ حسین انصاریان: ۹۰ درصد از خانم‌های بی حجاب را مقصر نمی‌دانم؛ خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم/ باطن این خانم‌ها با خداست/ با روزی کسانی که مرتکب منکر می‌شوند نباید درگیر شد

شیخ حسین انصاریان در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان گفت: ۹۰ درصد خانم‌های بی حجاب را مقصر نمی‌دانم و خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم و دلم برای شان می‌سوزد حتی اگر بگویند غلط کرده ای. باطن این خانم‌ها با خدا است. با نماینده‌های آن‌ها صحبت کنید و خواسته هایشان را بشنوید.
به گزارش جماران، شیخ حسین انصاریان در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان گفت:
*هرکس لازم است بشنود، با روزی کسانی که مرتکب منکر می‌شوند نباید درگیر شد.
*حضرت علی تا روز آخر روزی کسانی که میگفتند به آخرت اعتقادی ندارند را پرداخت کرد. به هر گنهکاری منافق نگویید.
*عباد خدا را نترسانید. به هیچکس نگویید فردا ساعت پنج صبح اعدام می‌شوی در حالیکه نه حکم او اعدام است و نه می‌خواهید اعدامش کنید.
*یک‌مصداق اسیر، زندانی‌ها هستند. اگر من را زندانی کردید، بر سر من نزنید، به من فحش ندهید، هرچه خواستم به من بدهید.
*ای برادران زندان بان و‌ ای برادران دادگستری، مولا علی به امام حسن (ع) گفت ابن ملجم گرسنه است، غذای من را برای او ببرید.
*آن‌ها که صندلی دارند اگر غیر این عمل کنند، ضد قرآن هستند.
*حالا اگر میخواهید من را دستگیر کنید و بگویید مخالف جمهوری اسلامی هستم. خیلی خوب، شاید من و چند نفر دیگر مخالفتی هم داشته باشیم و جریمه هم بشویم.
*۹۰ درصد خانم‌های بی حجاب را مقصر نمی‌دانم و خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم و دلم برای شان می‌سوزد حتی اگر بگویند غلط کرده ای. باطن این خانم‌ها با خدا است. با نماینده‌های آن‌ها صحبت کنید و خواسته هایشان را بشنوید.

نظرات بسته شده است.