نون خ ۴ اثبات همه انتقادات ما به تلویزیون ؛ آی درود بر شرفتان …

با دیدن نون، خ ۴ متوجه می‌شویم که پشت این مجموعه فکر و اندیشه وجود دارد و برای اینکه چشم مخاطب را به خود جلب کند زحمت کشیده‌اند، اصطلاحا “بساز بفروشی” و “بزن در رویی” نیست.

نون خ 4 اثبات همه انتقادات ما به تلویزیون ؛ آی درود بر شرفتان ...

عصر ایران ؛ نهال موسوی – همزمان با شروع سال ۱۴۰۲ فصل چهارم سریال نون، خ از شبکه یک سیما در حال پخش است که به پربیننده ترین برنامه نوروزی سال جدید هم تبدیل شده است.

در فصل چهارم هم مانند ۳ فصل قبلی تقریبا همان تیم ثابت سازنده آن هستند، ۳ رکن اصلی تهیه کننده مهدی فرجی، کارگردان سعید آقاخانی و نویسنده امیر وفایی در کنار هم به یک هماهنگی دست یافته‌اند که این اتفاق در تلویزیون کمتر  رخ می دهد و شاید تنها مثال موفق در این زمینه گروه سازنده پایتخت است که البته بعد از درگذشت خشایار الوند (از نویسندگان) این روند دچار تزلزل شد.

در نون، خ ۴ باز قصه در همان روستای نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) است، دام‌های روستاییان با حمله گرگ‌ها تار و مار می‌شوند و بزرگان ده برای تغییر شرایط شکار گرگ‌ها را پیشنهاد می‌کنند اما خودشان به دلایلی موفق به شکار نمی‌شوند و به همین خاطر تصمیم به استخدام شکارچی از ده بالا می‌گیرند، با این کار اختلافات قدیمی بین دو روستا سرباز کرده و ماجراهای جذابی شروع می‌شود.

نون، خ 4 اثبات همه انتقادات ما به تلویزیون ؛ درود بر شرفتان ...

خصوصیت جذاب سریال سادگی و پیچیدگی همزمان زندگی اجتماعی انسانها در کنار هم است، همان گونه که نورالدین همواره خوشبین و به دنبال باز کردن گره از زندگی خود و دیگر روستائیان است همواره در طرف مقابل هم شخص یا اشخاصی وجود دارند که با سو استفاده یا زرنگ بازی به دنبال منفعت شخصی هستند.

در این میان آنچه اهمیت دارد رنگ به رنگ شدن افراد مختلف در مسیر اتفاقاتی است که برای جامعه کوچک روستایی نورالدین خانزاده رخ می‌دهد.

نظرات بسته شده است.