چهره قاتل اصلی سریال پوست شیر لو رفت

اگر شما هم مثل بقیه دنبال این هستین بدونید که قاتل سریال پوست شیر کیه؟ بهتره این ویدیو رو تا انتها تماشا کنید.

چهره قاتل سریال پوست شیر لو رفت/ ویدئو

تازه ترین قسمت پخش شده از سریال پوست شیر هیجان بسیار بالایی داشت و این مسئله از رکوردهای ثبت شده از بازدید این سریال نمایش خانگی و واکنش های طوفانی در فضای مجازی کاملا پیدا بود.

در قسمتی که در آن مخاطب ابتدا امیدوار و در انتها با نا امیدی تلخی مواجه شد، سرنخی هم از دزد ساحل در سریال پوست شیر داشت و آن هم دو حرفی بود که داخل حلقه دزد ثبت شده بود؛ یعنی ع ص. از همان ساعات ابتدایی بعد از نمایش این صحنه و اختصار نام دزد ساحل، حدس و گمان ها برای شناسایی او میان کاربران آغاز شد. اگر نام این سریال را در اینترنت جستجو کنید در کنار نام بازیگران نام نقش های آن ها را می توانید ببینید. نام نقش علیرضا کمالی که در فیلم او را با نام رضا پروانه می شناسیم، رضا عبداللهی است این مسئله این حدس و گمان که قاتل ساحل رضا پروانه است را قوت می بخشد اما نام نقش مهرداد صدیقیان صدرا کوهستانی درج شده است. برخی کاربران گمان می کنند که نام نقش مهرداد صدیقیان در سریال صدرا عبداللهی است. تمام این فرضیه ها حدس و گمان هایی است که کابران برای رسیدن به قاتل ساحل در این سریال می زنند اما هیچ کدام ۱۰۰ درصد نیست. در ادامه ویدئویی از فرضیه های کابران درباره ی این سریال جذاب که مخاطبان را درگیر کرده است می بینید.

بازیگران این سریال عبارتند از : هادی حجازی‌فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام،  علیرضا کمالی  ،  مهرداد صدیقیان  ،  پردیس احمدیه  و…

 

 

نظرات بسته شده است.