خرید سیلیکات سدیم پودری و مایع

خرید سیلیکات سدیم پودری و مایع معرفی ترکیب شیمیایی سیلیکات سدیم یکی از ترکیبات شیمیایی معدنی با فرمول شیمیایی  Na2SiO3سیلیکات سدیم است. که به دو صورت پودر و مایع موجود می باشد. تقاضای ب…

معرفی ترکیب شیمیایی سیلیکات سدیم

یکی از ترکیبات شیمیایی معدنی با فرمول شیمیایی    Na2SiO3سیلیکات سدیم است. که به دو صورت پودر و مایع موجود می باشد. تقاضای بالا برای خرید سیلیکات سدیم نشان از کاربرد گسترده این محصول در صنایع مختلف دارد.

پایدار بودن این ماده در محلول‌های خنثی و قلیایی از مهمترین خواص این ماده است. این ماده را به نام های دیگری همچون، آب شیشه، دی سدیم متا سیلیکات، E550 ، متا سیلیکات سدیم و … هم می شناسند. کاربرد این محصول در  صنایع مختلفی مانند.، صنایع حفاری، صنایع ساخت صابون، پلاستیک سازی و غیره هم شناخته شده است. در این محتوا به معرفی ویژگی و کاربرد سیلیکات سدیم و خرید آن می پردازیم..

خرید سیلیکات سدیم

خرید سیلیکات سدیم.

مهمترین ویژگی­های سیلیکات سدیم

از مهمترین مشخصه‌های بارز این ترکیب که سبب شده این ترکیب توسط صنایع مختلف بسیار مورد توجه قرار گیرد. می توان به این موارد اشاره کرد

  • پایداری بسیار بالا در محلول های قلیایی و خنثی.
  • جرم مولی ۱۲۲.۰۷ گرم بر مول.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • نگهداری آسان در دمای اتاق.
  • بازی بودن این ترکیب و دارا بودن pH در حدود ۱۲-۱۳.
  • دارای نقطه ذوب در حدود : ۱,۰۸۸ درجه سانتی گراد.

سیلیکات سدیم

سیلیکات سدیم.

معرفی مهمترین کاربرد سیلیکات سدیم

نیاز بالای شرکت‌ها و صنایع مختلف به خرید سیلیکات سدیم را میتوان به وجود خواص بالای این ماده نسبت داد. و اینکه پایداری بالایی در محلول های قلیایی و خنثی دارد. در این محتوا به مهمترین کاربرد سیلیکات سدیم اشاره می کنیم.

  • استفاده از این ماده در صنعت خودرو سازی.
  • در صنعت استخراج نفت و حفاری: منظور افزایش استحکام دیواره چاه و جلوگیری از تخریب دیواره.
  • در تولید مواد شوینده.
  • در صنعت پلاستیک سازی.
  • در صنعت ریخته گری و نساجی.
  • تثبیت کننده خاک.
  • صنعت کاغذ سازی: به منظور حذف جوهر در فرایند تولید خمیر کاغذ.
  • در تولید مصالح همچون، کاشی و سرامیک.
  • در تولید محصولات خودرو.

خرید سیلیکات سدیم و نکات مهم در هنگام تهیه آن

از آنجایی که سیلیکات سدیم در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین ضروری است که در خرید آن نکات مهمی را در نظر گرفت. که محصول تولیدی حاصل از این محصول از کیفیت و ماندگاری بالا برخوردار باشد. یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در زمینه عرضه محصولات شیمیایی شرکت صنایع سیلیکات ایران است.. که با فروش محصولات با کیفیت توانسته دامنه فعالیت گسترده ای با شرکت ها و صنایع مختلف داشته باشد.

این شرکت به عنوان عرضه کننده سیلیکات سدیم. بسته به نوع نیاز مشتری این محصول را به صورت بسته بندی در  کیسه های ۲۵ کیلویی و بشکه های ۲۰۰ لیتری. بسته و یا در مقیاس آزمایشگاهی به فروش می رساند. یکی از فاکتورهای دیگری که باید در خرید سیلیکات سدیم به آن توجه داشت قیمت این محصول می باشد. که ناپایداری بازار ارزی سبب شده که قیمت این محصول پیوسته در حال نوسان باشد و برای اطلاع از آخرین قیمت می توان به سایت این شرکت مراجعه و از قیمت به روز شده آن اطلاع پیدا کرد.

شرکت صنایع سیلیکات ایران عرضه کننده محصولات شیمیایی.

شرکت صنایع سیلیکات ایران از فعال ترین شرکت های داخلی در زمینه تولید و عرضه سیلیکات سدیم است.  که مرغوب ترین سیلیکات سدیم را به صورت پودری و مایع تولید و به فروش می رساند. و با توجه به سابقه فروش که دارد می توان نتیجه گرفت که این شرکت با کیفیت ترین محصولات را تا به امروز. در اختیار صنایع مختلف قرار داده است و رسالت خود را که رضایت مشتری بوده به بهترین نحو انجام داده است.

سخن پایانی

کاربرد سیلیکات سدیم در صنایع مختلف سبب بالا رفتن عرضه و تقاضا برای  خرید سیلیکات سدیم شده است. وجود مشخصه‌های بارز این ترکیب همچون پایدار بودن در محیط قلیایی و خنثی، نگهداری راحت در دمای اتاق و ارزان بودن و .. سبب شده. که روز به روز تنوع کاربرد این محصول بالا رود.

جهت خرید این محصول بهترین گزینه شرکت صنایع سیلیکات ایران است که می توان با اطمینان خاطر میزان محصول مورد نظر را سفارش داد. یکی از موارد مهمی که ذکر آن ضروری است رعایت نکات مهم ایمنی در هنگام کار با این ترکیب معدنی است. هر چند که این ماده در دسته مواد سمی قرار ندارد اما بهتر است در حین کار از دستکش استفاده کرد.

https://iransilicate.com/

 

نظرات بسته شده است.