تاج از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی رونمایی کرد

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آینده تیم ملی با کی روش و گزینه های مربی گری تیم توضیح داد.

تاج از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی رونمایی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج در برنامه جام ۲۲ حضور پیدا کرد و به سوالاتی که مردم در ذهن خود داشتند پاسخ داد، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا برانکو جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی است، گفت: اسم برانکو هم مطرح است.

تاج در خصوص اینکه آیا مذاکره میرشاد ماجدی با این مربی در عمان صحت دارد، توضیح داد: خیر، ماجدی مسئولیتی برای این کار نداشت. ما مذاکره‌ای با برانکو نکرده‌ایم اگر هم قرار است فدراسیون مذاکره‌ای انجام دهد باید من در جریان باشم و با برانکو و کی‌روش و هیچ گزینه‌ دیگری هنوز صحبت نکرده‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا مربی ایرانی نیز جزو گزینه‌های سرمربی تیم ملی است، عنوان کرد: چیزی که به ذهن من می‌آید مجموعه مربیان ایرانی بزرگواری داریم. خودم هم با خیلی از مربیان ایرانی مثل مرحوم پورحیدری، مرحوم حجازی، محمد مایلی‌کهن، علی دایی، فرهاد کاظمی و … کار کرده‌ام که همگی محترم و عزیز هستند. نیت من این است که از سرمربیانم دفاع کنم.

مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان در مورد اینکه ناصر حجازی همیشه از او تعریف می‌کرد، گفت: زمانی که حجازی در سپاهان سرمربی ما بود بازی‌های لیگ جزیی بود. یک نیم فصل با آن مرحوم ۳ امتیاز گرفتیم. یادم هست تماشاگران به من و او چیزهای می‌گفتند. اولین دوره‌ای بود که حجازی پس از حضور در بنگلادش به ایران آمد. پس از حضور حجازی در سپاهان او را به ذوب‌آهن بردیم.

تاج اضافه کرد: هدف نهایی من هم اهتزاز پرچم تیم ملی است. اگر انتقادی هم هست مهم این است که ما بفهمیم این انتقاد بوی شخصی ندارد و برای کشور است. ما و صداوسیما سرباز این کشور هستیم. من وقتی عضو هیأت مدیره پرسپولیس بودم با علی پروین کار کردم.

نظرات بسته شده است.