خرید استلار و فلو بدون کارمزد در ایرانیکارت خرید

کریپتو کارنسی دنیایی وسیع با بیش از هزاران ارز دیجیتال است که توانسته کاربران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جلب کند. فلو و استلار جزو ارزهای دیجیتال محبوب و منحصر‌به‌فرد کریپتو کارنسی هستند که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

خرید استلار و فلو بدون کارمزد در ایرانیکارت خرید

کاربرد این دو ارز کاملا با یکدیگر متفاوت است اما هدف اصلی آن‌ها کمک به پرداخت راحت و انجام سریع‌تر تراکنش‌ها می‌باشد. با خرید این دو ارز می‌توانید از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن‌ها بهره‌مند شوید. از طرفی ارز استلار و ارز فلو پشتوانه قدرتمندی دارند و به عنوان ارزهای تاثیرگذار و کاربردی کریپتو شناخته می‌شوند. لذا با خرید استلار و فلو می‌توانید یک سرمایه مطمئن و ایده‌آل برای آینده خود داشته باشید.

چرا باید روی ارز دیجیتال فلو سرمایه گذاری کنیم؟

فلو (Flow) یک بلاک چین سریع و غیرمتمرکز است که توسط تیمی توسعه یافته ایجاد شده است. این پلتفرم به عنوان تنها بلاک چین لایه یک شناخته می‌شود که به عنوان یک پایه و مرجع از بازی‌ها، برنامه‌ها و دارایی‌های دیجیتال طراحی شده است. توکن بومی این پلتفرم که فلو نام دارد برای پرداخت هزینه‌های عملکرد شبکه، خرید کالا و سایر برنامه‌های کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. Flow در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت نرم‌افزاری Dapper Labs طراحی شده است.

پروژه فلو به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند کسب و کارهایی را با ارزهای دیجیتال راه‌اندازی کنند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان flow قصد دارند اقتصادی محکم و متعلق به کاربران ایجاد کنند و از طریق آن احساس رضایت و ارزشمندی را به کاربران انتقال دهند. این پروژه زمان راه‌اندازی شد که اتریوم با مشکلات زیادی روبرو شد. لذا انتظار می‌رود شبکه ایمن و سریع فلو بتواند مشکلات موجود در اتریوم را برطرف کرده و تبدیل به یک شبک هقدرتمند شود.

با توجه به این تفاسیر پیش‌بینی می‌شود که ارز دیجیتال flow آینده خوبی داشته باشد. ارز دیجیتال فلو هم اکنون با قیمت ۱.۹۲ دلار و ارزش بازار ۱.۳۶ میلیارد دلار جزو ارزهای پرطرفدار کریپتو کارنسی شناخته می‌شود. لذا اگر قصد سرمایه‌گذاری روی یک پروژه آینده دار و مطمئن را دارید، ارز دیجیتال Flow گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود.

خرید استلار و فلو بدون کارمزد در ایرانیکارت خرید

مهمترین ویژگی ها و کاربرد ارز دیجیتال فلو

Flow یک ارز نسبتا جدید است که با هدف بهبود مشکلات مربوط به اتریوم و ساخت دنیایی بهتر برای کاربران کریپتو معرفی شده است. این ارز دیجیتال دارای بلاک چین قدرتمند و متفاوت با سایر ارزها بوده، به همین جهت انتظار می‌رود که آینده درخشانی داشته باشد. اکثر صرافی‌های مطرح دنیا و همچنین صرافی‌های ایرانی از ارز فلو پشتیبانی می‌کنند. این موضوع محبوبیت و کاربرد فراوان فلو را نشان می‌دهد. تمام این عوامل دست به دست هم داده‌اند که ارز دیجیتال فلو بتواند توجه بسیاری از کاربران کریپتو را به سمت خود جلب کند.

ارز دیجیتال فلو به دلیل بهره‌مندی از معماری چند منظوره قادر است خدمات بهتر و متنوعی را به کاربران ارائه دهد. این ارز امنیت بسیار زیادی داشته و کارمزد تراکنش‌های آن نسبت به سایر ارزها کمتر است. از طرفی پلفترم ارز دیجیتال فلو به گونه‌ای طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید تراکنش‌ها را با امنیت بالا انجام دهید و ارزهای فیات را به راحتی به ارز flow تبدیل کنید. ویژگی‌ها و کاربرد فلو باعث شده است که این ارز مورد توجه اغلب کاربران کریپتو قرار بگیرد و خرید فلو به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری تلقی شود. جهت خرید فلو می توانید از وبسایت های خارجی مثل binance.com – coinbase.com و هم چنین صرافی ایرانی کارت به ادرس www.iranicard.ir/crypto استفاده کنید.

آیا استلار برای سرمایه گذاری مناسب است؟

استلار یک شبکه پرداخت غیر متمرکز لایه باز است که از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند. این شبکه با این هدف راه‌اندازی شده است که کاربران بتوانند تراکنش‌های خود را با سرعت بالا و با هزینه تراکنش پایین‌تر انجام دهند. استلار دارای رمزارز بومی خود یعنی استلار لومن (xlm) است. شبکه استلار از سال ۲۰۱۴ که به دنیا معرفی شده است توانسته بیش از میلیاردها تراکنش را پردازش کرده و با شرکت‌های بزرگ همکاری کند.

شما می‌توانید از شبکه استلار برای انتقال انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، دلار آمریکا، یورو و.. استفاده کنید. این موضوع به عنوان مزیت استلار شناخته می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند تراکنش‌های خود را به راحتی انجام دهند. ارز دیجیتال استلار بر خلاف سایر رمزارزها به منظور تقویت سیستم‌های مالی جهان طراحی شده است و همه کاربران می‌توانند از این ارز محبوب استفاده کنند. سرعت تراکنش‌ها به کمک ارز استلار در وضعیت مطلوبی قرار دارد و شما می‌توانید در عرض چند ثانیه تراکنش‌های خود را انجام دهید.

علاوه بر این، استلار به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارز دیجیتال را به فیات تبدیل کرده و از طریق آن معاملات خود را به راحتی انجام دهید. به عبارتی پلتفرم استلار یک پل ارتباطی میان ارزهای دیجیتال و سیستم‌های پرداخت است که راحتی را برای هر دو طرف به ارمغان می‌آورد. به همین جهت ارز دیجیتال استلار به عنوان یکی از ارزهای محبوب دنیا شناخته می‌شود که ارزش سرمایه گذاری را دارد. لذا اگر قصد خرید یک ارز ایده‌آل و با پشتوانه قوی را دارید، خرید ارز استلار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

خرید استلار و فلو بدون کارمزد در ایرانیکارت خرید

ویژگی‌ها و کاربرد ارز دیجیتال استلار

استلار ارزی محبوب و نسبتا قدیمی است که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی پشتیبانی می‌کنند. این ارز به عنوان یک پل ارتباطی قوی بین سیستم‌های پرداخت و ارزهای دیجیتال است. به کمک این ارز می‌توانید ارزهای دیجیتال و فیات را با یکدیگر مبادله کنید. استلار دارای پلتفرمی با امنیت بالا است و با استفاده از آن می‌توانید تراکنش‌های خود را با سرعت بالا و بدون نیاز به صرافی خاصی انجام دهید. از طرفی کارمزد تراکنش‌های استلار بسیار پایین است و این موضوع سبب می‌شود که شبکه این ارز گزینه مناسبی برای انتقال دارایی‌ها باشد.

ارز استلار به عنوان یک صرافی آنلاین نیز در نظر گرفته می‌شود، چرا که کاربران به کمک پلتفرم آن می‌توانند ارزهای خود را به ارز دلخواه خود تبدیل کنند. به کمک این پلتفرم به راحتی‌ می‌توانید ارزهای فیات و دیجیتال را با سرعت بالا و در یک محیط امن به هر نقطه از جهان انتقال دهید. از دیگر ویژگی‌های این ارز می‌توان به قابلیت ۱۰۰۰ تراکنش به صورت همزمان اشاره کرد. بهره‌مندی از این ویژگی‌ها و مزایا سبب می‌شود که ارز استلار یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری است. لذا با خرید استلار به راحتی می‌توانید از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن استفاده کنید.

از کجا ارز های دیجیتال استلار و فلو رو بخریم؟

استلار و فلو جزو ارزهای دیجیتال محبوب و کاربردی شناخته می‌شوند و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند. هر یک از این ارزها دارای ویژگی‌ها و کاربرد متفاوتی بوده و راحتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. از ارز flow و ارز stellar می‌توانید برای انجام سریع‌تر و راحت‌تر تراکنش‌ها با کارمزد کمتر استفاده کنید. برای خرید ارزهای دیجیتال فلو و استلار روش‌های مختلفی وجود دارد. برای این ‌که در این زمینه با مشکل روبرو نشوید، می‌توانید صرافی ایرانیکارت را جهت خرید ارزها انتخاب نمایید. ایرانیکارت از هر دو ارز فلو و استلار پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید خرید و فروش ارزهای استلار و فلو را با کارمزد پایین و در عرض چند ثانیه انجام دهید.

 

نظرات بسته شده است.