خرید انلاین نوار تست قند خون

خرید انلاین نوار تست قند خون

 

نوار تست قند خون از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز افرادیست که روزانه از گلوکومتر استفاده می کنند . این وسیله از اقلام  جانبی دستگاه تست قند خون است و باید برای هر بار تست ، یک نوار درون دستگاه قرار بگیرد . برخی افراد روزانه یکبار اقدام به تست قند خون می کنند و این کار معمولا به منظور تست قند پایه صورت می گیرد . در حالی که برخی دیگر ، استفاده بیشتری داشته و ممکن است بین ۳ الی ۴ مرتبه نیز احتیاج به تکرار تست داشته باشند .

در این شرایط ، باید مرتبا در راستای خرید نوار یا استریپ ها اقدام شود .

در سال های اخیر یکی از پر طرفدار ترین روش های خرید استریپ ، خرید آنلاین نوار تست قند خون بوده است . روش انلاین دارای مزایایی ست که باعث شده برخی ان را به طور کامل جایگزین خرید حضوری کنند . از جمله این مزایا می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها اشاره کرد . با کمک سفارشات انلاین نیازی به حضور در فروشگاه ها نبوده و می توان تنها با صرف چند ثانیه زمان ، محصول درخواستی را درب محل مورد نظر تحویل گرفت .

با این حال ، برای این نوع خریداری نیز باید نکاتی مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان خریدی ایمن و اصولی را تجربه نمود .

در زیر ، به بررسی نکاتی پرداخته شده است که حین خرید باید در نظر گرفته شود.

خرید انلاین نوار تست قند خون

 

نکات مهم حین خرید آنلاین نوار تست

 

یکی از مهم ترین نکات ، اعتبار سایت مورد نظر است . سایت فروش تجهیزات پزشکی همانند فروشگاه های مربوط به فروش این محصولات ، باید دارای تاییدیه های اداره تجهیزات پزشکی باشد . این ارگان علاوه بر فروشگاه ها و مراکز حضوری ، روی سایت ها نیز نظارت داشته و تنها در صورتی تاییدیه و پروانه به ان اعطا می شود که از تمامی فیلتر ها عبور کند .

بسیاری از سایت ها ممکن است نوار تست قند خون به فروش برسانند . اما باید خرید تنها از سایتی صورت بگیرد که دارای پروانه بوده و توسط اداره تجهیزات پزشکی مورد تایید باشد . به خصوص با توجه به حساسیت بالای نوار ها ، ارگان ذکر شده روی کیفیت ، محل و شرایط نگهداری نوار ها نیز نظارت داشته و محصولاتی توسط این سایت ها به فروش می رسند که دارای سلامت و اصالت هستند . از نمونه سایت های معتبر جهت فروش تجهیزات پزشکی می توان به وبسایت تخصصی بی گزند اشاره نمود .

 

توجه به برند و مدل  در خرید آنلاین نوار تست قند خون

 

استریپ ها به گونه ای طراحی شده اند که هر محصول برای یک دستگاه  قند خون مناسب است . البته برخی برند ها ، نوار هایی را تولید کرده اند که می تواند با چند مدل از همان برند  سازگاری داشته باشد ؛ اما در برخی دیگر از مدل ، برای هر مدل دستگاه ، نوار بخصوصی نیز احتیاج است .

هنگام خرید ، باید این مساله مورد توجه قرار بگیرد . در اطلاعات مربوط به هر نوار که در سایت موجود است ، باید مدل های سازگار دستگاه تست قند خون بررسی شود و گزینه ای را خریداری نمود که تطابق با گلوکومتر را داشته باشد .

در صورتی که این اطلاعات در سایت موجود نباشد ، می توان با واحد های پشتیبانی و مشاوره تماس گرفته و با مشورت انان ، گزینه صحیح را خریداری نمود . این نوع مشاوه های تلفنی برای افرادی که به تازگی قصد شروع به استفاده از  گلوکومتر را دارند ، مناسب است  . همچنین در صورت خرید دستگاهی جدید برای اطمینان از سازگاری نوار ها ، می توان  از مشاورین راهنمایی دریافت نمود .

 

بررسی تاریخ انقضا در خرید آنلاین نوار تست قند خون

 

تاریخ انقضا جزو اطلاعاتیست که روی جلد هر نوار ثبت می شود . این تاریخ می تواند بین ۱۲ الی ۱۵ ماه زمان داشته باشد . با این حال ، تاریخ درج شده تا زمانی معتبر است که قوطی در حالت پلمپ باشد . به محض باز کردن درب قوطی ، محصول از حالت پلمپ خارج شده و باید ظرف مدت ۳ ماه مورد استفاده قرار بگیرد .

در همین زمینه

در صورتی که اطلاعات مربوط به تاریخ انقضا در سایت درج نشده باشد ، می توان با واحد فروش تماس گرفته و در ارتباط با این مساله سوال کرد .

 

 

نحوه خریداری از سایت های انلاین

 

پس از بررسی تاییدیه های یک سایت ، می توان به بخش تجهیزات مربوط به تست قند خون وارد شده و از لیست مورد نظر ، وارد بخش تجهیزات جانبی شد . معمولا با انجام این کار ، لیستی از انواع برند ها و مدل های نوار تست به مشتری ارائه می شود . با پیدا کردن نوار مورد نظر ، روی ان کلیک کرده و اطلاعات درج شده را بررسی نمایید .

جهت انتخاب تعداد بسته های مورد نظر ، به میزان مصرف گلوکومتر نیز توجه شود . توصیه می گردد افرادی که استفاده کمتری از این دستگاه دارند ، بسته هایی با تعداد کمتر را خریداری کنند . به عنوان مثال ، در صورت تمایل به خرید ۵۰ عدد نوار تست ، این سفارش را به صورت دو بسته ۲۵ عددی انتخاب کنند . البته بسیاری از برند های سازنده این کار را انجام داده و به منظور افزایش طول عمر نوار ها ، ان را در بسته هایی با تعداد کمتر تفکیک نموده اند .

پس از انتخاب تعداد ، به درگاه بانکی وصل شده و پس از ثبت سفارش ، محصولات مورد نظر در کوتاه ترین زمان برای خریدار ارسال خواهند شد .

 

 

نکات مهم حین تحویل گرفتن سفارشات

 

برخی نکات حین تحویل گرفتن محصول از اهمیت برخوردار هستند . به عنوان مثال ، هنگام تحویل سفارش حتما به پلمپ و اکبند بودن قوطی توجه شود . در صورتی که قوطی ها از این حالت خارج شده باشند ، از قبول ان خودداری کرده و محصول را مرجوع نمایید . چرا که امکان فاسد شدن نوار وجود دارد  . نوار های سالم و فاسد شده از لحاظ ظاهری قابل تشخیص نیستند . به همین دلیل ممکن است نتایجی را ارائه دهند که اعتبار نداشته و از محدوده واقعی دور است .

از طرف دیگر ، از تطابق سفارش با محصول دریافتی نیز اطمینان حاصل نمایید . گاها ممکن است به علت حجم بالای سفارشات ، محصولات هنگام ارسال جابجا شوند .

سایت های معتبر معمولا با در نظر گرفتن این مشکلات احتمالی ، بخشی با عنوان خدمات پس از فروش برای مشتریان در نظر گرفته اند که می توان این مشکلات را با انان در میان گذاشته تا در راستای مرجوعی ، تعویض و یا بازگشت محصول اقدام نمایند .

همچنین معمولا با توجه به همین احتمال ، محصولات با گارانتی و ضمانت ارسال در نظر گرفته شده اند .

 

مزایای خرید انلاین نوار تست قند خون

 

این کار در اولین مرحله ، منجر به صرفه جویی در زمان می شود . افرادی که مرتبا نیاز به تست قند دارند ، باید همواره به  نوار دسترسی داشته باشند . این امر نیازمند صرف زمان زیاد برای مراجعه به فروشگاه ها و خرید کردن است . برای افرادی که زمان کافی و شرایط خرید حضوری ندارند ، با کمک خرید انلاین می توان ظرف مدت چند ثانیه ، اقدام به سفارش محصولات مورد نظر نمود .

از طرف دیگر ، سایت ها معمولا قیمت کمتری برای محصولات خود در نظر می گیرند . این مراکز با توجه به حذف واسطه ها ، عدم نیاز به کرایه محل و … ، محصول را با قیمتی نزدیک به قیمت اصلی خرید ارائه می کنند . همچنین برای مشتریان دارای عضویت ، و در جشنواره های تخفیفاتی و مناسبت های مختلف ، تخفیف هایی نیز در نظر می گیرند که معمولا در این شرایط ، قیمت کاهش بیشتری نیز پیدا می کند .

کاهش قیمت برای افرادی که مرتبا باید اقدام به تست قند خون کنند ، از مهم ترین فاکتور هاست . برخی همچون بیماران دیابتی ، ممکن است ماهانه تا ۱۰۰ عدد نوار نیز احتیاج داشته باشند . در این شرایط طبیعتا سایت هایی که قیمت مناسبی برای محصولات در نظر گرفته اند ، طرفداران بیشتری خواهند داشت .

خرید آنلاین نوار تست قند خون از سایت بی گزند

خرید انلاین نوار تست قند خون

یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید آنلاین نوار تست قند خون سایت تجهیزات پزشکی بی گزند bigazand.com است که می توانید با مراجعه به این سایت و مشاهده انواع نوار های تست قند خون نوار مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید بی گزند دارای نماید اعتماد و عضو سازمان تجهیزات پزشکی کشور (imed) است

 

 

نظرات بسته شده است.