فرمانده انتظامی کردستان : بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای نظامی در جریان اعتراضات مصدوم شدند

ایرنا نوشت : فرمانده انتظامی کردستان گفت : در جریان اعتراضات و تجمع های اخیر در استان به بهانه فوت مهسا امینی، بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای نظامی و امنیتی مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی کردستان : بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای نظامی در جریان اعتراضات مصدوم شدند

سردار علی آزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در برخورد با معترضان خویشتنداری کرده است و چون اغتشاشگران در میان مردم بودند، نتوانستیم برخورد لازم را با آنان داشته باشیم.

وی تعداد معترضان زخمی را کمتر از یک پنجم مصدومان نیروهای انتظامی اعلام کرد و گفت: از مردم می خواهیم در تجمعات غیرقانونی شرکت نکنند و گول رسانه های معاند را نخورند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه ضد انقلاب به دنبال کشته سازی در میان معترضان است، افزود: پدر یکی از کشته های اخیر در اعتراضات اعلام کرده که پسرش در اجتماعات اصلا شرکت نداشته و به دست ضد انقلاب کشته شده است.

سردار آزادی تاکید کرد: ضد انقلاب با کشته سازی در میان معترضان می خواهد مردم را نسبت به دستگاه های انتظامی و امنیتی بدبین کند، بنابراین مردم مراقب باشند و به این فریب کاری ها توجه نکنند.

تاکنون در جریان تجمعات و اعتراضات خیابانی در شهرهای کردستان چهار نفر (۲ نفر در دیواندره، یک نفر در سقز و یک نفر هم دهگلان) در قالب پروسه کشته سازی، توسط ضد انقلاب کشته شده‌اند.

مهسا امینی روز جمعه ۲۷ شهریور در بیمارستان کسری فوت کرد

نظرات بسته شده است.