آخرین آمار حادثه متروپل آبادان: ۲۲ فوتی و ۴۸ مصدوم

شرایط ناپایدار سازه‌ها ضریب خطر وقوع حوادث ثانویه را در منطقه بالا برده و عملیات آوار برداری را با پیچیدگی و سختی مواجه کرده است.

آخرین آمار حادثه آبادان: 22 فوتی و 48 مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تا صبح امروز جمعه پیکر ۲۱ شهروند از زیر آوارهای متروپل شناسایی، رهاسازی و به آرامستان آبادان انتقال یافته است.

وحید شعبانی ضمن تقدیر از تلاش همه جانبه همه عوامل امدادی و دست اندرکاران در پنجمین روز از عملیات امدادرسانی به متاثرین حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و بدون وقفه تیم‌های جستجو و نجات، آواربردار، آنست، آتش‌نشان‌ها و نیروهای جهادی تا صبح امروز جمعه ۶ خردادماه پیکر ۲۱ شهروند از زیر آوارها شناسایی، رهاسازی و به آرامستان آبادان انتقال یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از جمعیت هلال احمر خوزستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان همچنین با اشاره به استمرار عملیات امداد و نجات،افزود: تا کنون ۴۸ نفر نیز مورد امدادرسانی قرار گرفته‌اند.

وی با توصیه به پرهیز از ازدحام در محل حادثه، گفت: شرایط ناپایدار سازه‌ها ضریب خطر وقوع حوادث ثانویه را در منطقه بالا برده و عملیات آوار برداری را با پیچیدگی و سختی مواجه کرده است.

شعبانی در پایان بار دیگر تاکید کرد: جمعیت هلال احمر تا پایان عملیات آواربرداری و خروج همه افراد محتمل در ساختمان متروپل در میدان خدمت و در کنار مردم صبور ، نجیب و فهیم آبادان خواهد ماند.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان دقایقی بعد اعلام کرد : تاکنون پیکر ۲۴ جانباخته حادثه ریزش ساختمان متروپل از زیر آوار خارج شده است.

نظرات بسته شده است.