نقش ا.ف در خودکشی زهر فکور صبور چیست؟

خودکشی مشکوک زهره فکور صبور و گناه ما

عمر با ارزش مرحومه فکور خیلی آسان به پایان رسید. آنچه مشخص است و تائید شده خودکشی ایشان است. اما دلیل خودکشی هنوز مشخص نیست و هرچه می شنویم شایعاتی هستند که از زبان هرکسی بازگو می شود.

پایگاه خبری تحلیلی رسا نشر – صرفنظر از هرآنچه که این روزها می بینیم و می شنویم و خبرهای ضد و نقیضی که فضای مجازی را پر کرده است، عمر یک انسان بی گناه، یک هنرمند ارزشمند و یک بانوی مهربان است که به تلخی به پایان رسیده است و دیگر زهره فکور صبور وجود ندارد. هرگاه هنرمند یا یک فرد مهمی بصورت طبیعی یا بر اثر حادثه ای از دنیا می رود، فضای مجازی پر می شود از تصاویر او، آثار و مصاحبه هایش و خاطراتی که از او به یاد مانده است. اما موضوع درگذشت این بانوی خیّر و هنرمند متفاوت است و حاشیه های فراوانی به همراه داشته است. خودکشی اولین کلیدواژه پر تکرار در همه محتواهای منتشر شده طی این چند روز است. و پس از آن ماجرای اخاذی یک ناخبرنگار! و موضوع حفظ کرامت انسانی و حریم خصوصی افراد مهم، حواشی و شایعات بسیاری را بر سر زبانها انداخته است.

خودکشی مشکوک زهره فکور صبور و گناه ما

عمر با ارزش مرحومه فکور خیلی آسان به پایان رسید. آنچه مشخص است و تائید شده خودکشی ایشان است، اما دلیل خودکشی هنوز مشخص نیست و هرچه می شنویم شایعاتی هستند که از زبان هرکسی بازگو می شود. و مسلماً همه حقیقت نیست. این کار تخصصی پلیس آگاهی است تا چیزهایی که گفته شده است را بررسی و با سرنخ های موجود به متهم یا متهمین احتمالی برسد.

زهره فکور صبور دیگر در میان ما نیست. مصیبت تلخی است. خودکشی کردن یعنی رسیدن به انتهای خط زندگی و این یعنی راه دیگری وجود ندارد. و اگر آنچه در خبرها شنیده ایم حقیقت داشته باشد، یعنی یک یا چند نفر مستقیماً در تصمیم این بازیگر خوب سینما و تلویزیون ایران دخیل بوده و به نوعی قاتل به حساب می آیند. این را باید به زمان سپرد تا همه چیز معلوم شود. اما آیا جز مسببین احتمالی در این ماجرا، دیگرانی هم وجود دارند؟ که خواسته یا ناخواسته در گرفتن تصمیم به این بزرگی دخیل باشند؟ باید گفت بله. حتی من و شما هم می توانیم مقصر مرگ امثال زهره فکور ها باشیم. بی آنکه بدانیم و بخواهیم.

ما هم مقصریم .  اگر ثابت شود که مرگ این هنرمند گرامی به جهت تهدیدهای یک اخاذ صورت گرفته است. ما هم سهم داریم اگر صبح و شب کارمان نقض حریم خصوصی دیگران و سرک کشیدن در زندگی مردم است! اگر من یا شما یکی از همین اخاذها و به اصصلاح پاپاراتزی های فیک و کلاهبردار را دنبال و حمایت کرده باشیم ، در تمامی کلاهبرداری ها و اهانت ها و دروغگویی هایش شریک هستیم.

می گویند ا.ف. بانو فکور صبور را تهدید کرده است و بر علیه او افشاگری کرده است. این فرد ساکن آلمان که دستش برای مردم به تازگی رو شده است را من همان ابتدا شناختم. زمانیکه تصاویر عریان یک واینر اینستاگرامی ساکن ترکیه را در تلگرام منتشر کرد و به اذعان خودش می گفت که این دختر شیاد و کلاهبردار است و مروج فساد و فحشاست! وقتی در چت خصوصی به او اعتراض کردم که کودکان و نوجوانان ممکن است در صفحه شما حضور داشته باشند و دیدن این تصاویر زننده و مبتذل برای این سن مناسب نیست پاسخ داد: میخواست عکس سکسی نگیرد! من هر عکسی از این “فاضلاب مجازی” ببینم منتشر می کنم و رسوایش می کنم.

در ادامه صحبت با او و زمانی که کمتر از ۳ هزار دنبال کننده بیشتر نداشت متوجه شدم که نه فهم و درک اصول حرفه ای خبرنگاری دارد و نه نیت درست و انسانی برای برخورد با متخلفین و هنجار شکنان در فضای مجازی! یک سال بعد هم که مشخص شد دستش با شبکه قمار و فساد ترکیه در یک کاسه است و با هم در یک آبخور سر می برند و از راه دزدی و تلکه کردن مردم نان می خورند!

حاشیه بسیار است. حرف و حدیث هم کم نیست. ا.ف در مرگ زهره فکور صبور نقش داشته باشد یا نه، فرقی نمی کند. به هر حال او یک اخاذ و کلاهبردار است. و همدست دستگیر شده او هم پشت پرده برنامه به شدت غیر حرفه ای “پشت پرده” را لو داده است! شکایت های بسیاری هم از این فرد شده است و مسلماً این توقع از مراجع قضایی و پلیس وجود دارد که پیگیر دستگیری و استرداد او به کشور و محاکمه او باشند. فضای مجازی با تمامی محاسنی که دارد، جولانگاه عده ای بی شناسنامه و لاشخور صفت است که نه مرام دارند و نه انسانیت. ضمن اینکه بر خلاف ادعایشان حتی اخلاق حرفه ای کار رسانه را هم بلد نیستند.

مهدی سوری

منبع رسا نشر
از طريق مهدی سوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.