انواع کفش مردانه ۱۴۰۱؛ بهترین کفش ها + استایل مناسب آن ها

کفش های مردانه، مانند دیگر لباس ها، جزوی از زبان بدن آقایان محسوب می شوند؛ به طوری که می توان از روی انواع کفش مردانه، مردان را روانشناسی کرد. در واقع با پوشیدن بهترین مدل کفش مردانه، شان و شخصیت آقایان در اجتماع ارتقا پیدا می کند. با توجه به این توضیحات، برای مردان خوش پوش نیاز است تا با شیک ترین و جدیدترین مدل های کفش مردانه آشنا شوید.

انواع کفش مردانه 1401؛ بهترین کفش ها + استایل مناسب آن ها

در ادامه برای آقایانی که به استایل خود اهمیت می دهند و می خواهند مرتب و شیک به نظر برسند، لیستی از انواع کفش مردانه معرفی شده است.

۱۰ مدل از جدیدترین مدل های کفش مردانه

انتخابی مناسب از بین انواع کفش مردانه، هم اندازه انتخاب پیراهن، کت و شلوار، برای مردان اهمیت دارد. اگر کت و شلواری برند و بسیار شیک باشد؛ اما مدل کفش مردانه نامناسب باشد، زیبایی استایل آن طور که باید، به چشم نمی آید. برعکس اگر آقایان به سراغ جدیدترین مدل های کفش مردانه برود؛ ولی پیراهن ساده ای بر تن کند، ظاهرشان از این رو به آن رو می شود.

شما برای خرید کفش مردانه به چه نکاتی توجه می کنید؟ در ادامه، به آقایان خوش پوش، پیشنهاد می شود که با ۱۰ مدل از جدیدترین مدل های کفش مردانه آشنا شوند و برای خرید از این مدل ها ایده بگیرند. مدل های معرفی شده، همان هایی است که بسیاری از هالیوودی ها و سلبریتی ها انتخاب می کنند.

کفش آکسفورد از شیک ترین مدل های کفش مردانه

برای آقایانی که به جلسات رسمی و کاری زیادی می روند و مدام در ارتباط با افراد با پرستیژ هستند، داشتن یک جفت کفش رسمی مانند کفش آکسفورد نیاز است. این مدل کفش رسمی باب کت و شلوارهای شیک مردانه است.

کفش بروژ، از دیگر کفش های رسمی مردانه

کفش بروژ مانند کفش آکسفورد، جزو گزینه های مناسب برای موقعیت های رسمی است. البته از این مدل کفش مردانه، به دلیل داشتن طرح های ظریف، برای مجالس هم کاربرد دارد.

انواع کفش مردانه 1401؛ بهترین کفش ها + استایل مناسب آن ها

کفش دربی، پرطرفدارترین مدل کفش مردانه

کفش های دربی در عین سادگی، ظاهر شیکی دارد. این مدل کفش مردانه با هر مدل کت و شلواری به راحتی ست می شود.

انواع کفش مردانه 1401؛ بهترین کفش ها + استایل مناسب آن ها

کفش مردانه مانک استراپ از خاص ترین کفش های مردانه

آقایانی که به دنبال کفشی رسمی و خاص می گردند، بهتر است به سراغ کفش مردانه مانک استراپ بروند. این کفش به دلیل داشتن دو بندی و لایه ی اضافی، باب مهمانی و مجالس است. البته برای انتخابی هوشمندانه تر خواندن راهنمای خرید کفش مردانه پیشنهاد می شود.

dayanshop.com/blog/guide-to-buying-mens-shoes

انواع کفش مردانه 1401؛ بهترین کفش ها + استایل مناسب آن ها

برای خواندن کامل مطلب، به مقاله انواع کفش مردانه ۱۴۰۱ ساتیشو مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.