دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در عملیات ویژه و ضربتی ماموران پلیس شهرستان اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری، اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اطفای حریق درب مسجد امام سجاد(ع) خیابان آتشگاه شهر اصفهان موضوع به سرعت از سوی ماموران پلیس شهرستان اصفهان پیگیری شد و سرانجام در کم‌ترین زمان ممکن مخفیگاه این فرد شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد با ماموران درگیر شده بود، افزود: این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که با سازمان منافقین ارتباط داشته و در ازای دریافت مبالغ ناچیزی اقدام به این حرکت زشت و ناپسند کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: متهم، فردی آلوده به مواد مخدر و سابقه‌دار است و همیشه با شرارت‌های خود باعث اذیت و آزار ساکنان محل سکونت خود می‌شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: معاندان نظام با استفاده از افراد شرور و فاسد مقاصد خود را به‌صورت اجاره دنبال و با مبالغ ناچیزی آنها را اجیر می‌کنند و شاید فطرت آنها مخالف این گونه اقدامات باشد، اما به دلیل نیازی که به تامین مواد مخدر دارند دست به چنین کارهای ناهنجاری می‌زنند.

به گزارش فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سردار میرحیدری، تصریح کرد: پلیس به مردم اطمینان می‌دهد که در برخورد با این افراد رذل و شرور، محکم ایستاده و با هماهنگی که با دستگاه قضائی قاطعانه با این گونه افراد برخورد کرده و رسالت خود را در حفظ و حراست از امنیت و آرامش مردم با قوت و قدرت هرچه تمام تر دنبال می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.