زومیت/ شیائومی تأیید کرده که در روز نهم فوریه (۲۰ بهمن) لانچ ایونت سری ردمی نوت ۱۱ را برگزار خواهد کرد که ظاهراً ردمی اسمارت بند پرو نیز همراه آن رونمایی می‌شود.

قیمت Smart Band Pro ردمی فاش شد

اخبار اخیر نشان می‌دهند که این شرکت چینی قصد دارد اولین گجت پوشیدنی امسال خود را رونمایی کند. حالا تنها چند روز پیش از مراسم رونمایی این محصولات، جزئیات قیمت مچ‌بند سلامتی ردمی به‌صورت آنلاین افشا شده است.

گزارشی که از MySmartPrice منتشر شده، مدعی است که قیمت اسمارت بند پرو ردمی روی جعبه‌ی خرده‌فروشی آن ۵،۹۹۹ روپیه هند (۸۰ دلار) درج شده است. این می‌تواند به آن معنی باشد که قیمت واقعی این محصول در‌ واقع کمتر است و برخی از گزارش‌ها نشان می‌دهند که این دست‌بند سلامتی ردمی در هندوستان با قیمتی حدود ۲،۹۹۹ روپیه (۴۰ دلار) به فروش خواهد رسید.

Smart Band پرو ردمی، مانند بیشتر مچ‌بندهای سلامتی اخیر، با اینکه یک دست‌بند است، ولی ظاهری شبیه به یک ساعت هوشمند دارد. از اصلی‌ترین ویژگی‌ها که موجب آن شده است، می‌توان به نمایشگر ۱.۴۷ اینچ سوپر AMOLED با رزولوشن ۳۶۸ × ۱۹۴ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۵ PPI اشاره کرد.

رنگ مورد استفاده در بدنه‌ی اسمارت بند پرو ردمی، مشکی است و از مواد اولیه‌ای مانند الیاف شیشه‌ای تقویت‌شده و پلی‌کاپرولاکتام استفاده شده است. نمایشگر آن که بالای ۵۰ واچ فیس را پشتیبان می‌کند، از شیشه‌ی ۲٫۵ بعدی بهره می‌برد.

از ویژگی‌های بسیار خوب این مچ‌بند هوشمند می‌توان به پشتیبانی از ۱۱۰ حالت ورزشی محبوب مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و یوگا اشاره کرد. اسمارت بند پرو ردمی می‌تواند به‌صورت خودکار نوع فعالیت ورزشی در‌‌ حال انجام و میزان انرژی و کار انجام‌شده توسط کاربر را تشخیص داده و اندازه‌گیری کند.

Smart band پرو ردمی، از برنامه‌هایی مانند اپل هلث و استراوا نیز پشتیبانی می‌کند. اندازه‌گیری سطح استرس، پایش موارد مرتبط با بهداشت بانوان، ضربان قلبی به‌صورت مداوم و کیفیت خواب، از دیگر ویژگی‌های این مچ‌بند هوشمند هستند.

مچ‌بند جدید ردمی می‌تواند سطح اکسیژن خون را حتی هنگام خواب کاربر نیز بررسی کند؛ ضمناً این دستگاه از گواهی ضدآب ۵ATM نیز بهره می‌برد و با یک شارژ کامل، در استفاده‌های معمولی تا دو هفته و در حالت ذخیره‌ی انرژی تا سه هفته می‌تواند کاربر را همراهی کند.