آخرین یلدای قرن و آرزویی بزرگ

گرچه دلخورم از واکسن گریزان خودخواه! اما دلخوش به هموطنان آگاهی هستم که واکسن زدند و امشب با خیال آسوده تری در کنار عزیزانشان یلدای ۱۴۰۰ را به جشن و پایکوبی میگذرانند.

پایگاه خبری رسا نشر- در آستانه آخرین یلدای قرن که شبی بلند است و بلندی اش به شصت ثانیه می رسد. که هر ثانیه اش را  اگر در کنار عزیزان بگذرانیم جاودانه می شود. یلدا شب با هم بودن است. شب فراموشی مشکلات و دغدغه های روزمره ، حتی اگر همان یک دقیقه باشد.

آخرین یلدای قرن و آرزویی بزرگ

کرونا با انواع و اقسام سویه هایش مخصوصاً میهمان تازه واردش اُمیکرون دردانه، که سرعت انتشارش بسیار است و اما انگار کمی مهربان تر است و قرار است کسی را نکُشد، همسو با دیگر اضطراب های زندگی در کشوری تحریمی، آبی و زرد نقشه اش را احتمالاً نارنجی و قرمز می کند. قرمز اناری ! اگرچه دلخورم از واکسن گریزان خودخواه! اما دلخوش به هموطنان آگاهی هستم که واکسن زدند و امشب با خیال آسوده تری در کنار عزیزانشان یلدای ۱۴۰۰ را به جشن و پایکوبی میگذرانند. راستش را بخواهید در این دو سال به خوبی درک کرده ایم که هیچ چیز با ارزش تر از جان آدمی نیست. و عقل حکم می کند که قدر لحظاتمان را در کنار عزیزان بدانیم. آنها که با ما مهربانند! آنها که دوستمان دارند و آنها که برای تب بالای ۳۸ درجه مان جان می دهند. ما چقدر عزیزیم برای یکدیگر. ارزشش را ندارد که برای بهانه های واهی دنیایی خاطر خودمان و دیگران را مکّدر کنیم.

غَرَض از این نوشتار این است که یلدا را تبریک بگویم. اما می خواهم یادآور شوم که درست است بر خلاف شعار زدگی خندوانه ای ها حالمان زیاد خوب نیست! و به قول مهران خان مدیری که می گوید ” دیگه این دنیا به درد نمی خوره” . اما من و تو همچنان می توانیم بر درد هم مرهم شویم و بر خلاف تمام عادات بدی که زمانه دارد به ما تحمیل می کند، خوب باشیم و خوب زندگی کنیم. هیچ چیز در این دنیا از لبخند شما هموطن عزیزم که جان منی ، بیشتر  نمی ارزد. بخند و امشب را در کنار عزیزانت به خوشی سپری کن. فردای دی ماه زمستانی شاید کمی سرد باشد. اما الهی گرمای عشق و امید در کاشانه ما و شما همیشه پر حرارت و جاودان. یلدایتان مبارک

شبنم حاجی اسفندیاری

پایگاه خبری رسا نشر

منبع رسا نشر
از طريق شبنم حاجی اسفندیاری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.