انتقام خشن زن جوان از برادر شوهر

شرق نوشت: مرد جوانی چهارم مهرماه به اداره آگاهی تهران مراجعه و از دو مرد جوان به اتهام سرقت و آدم‌ربایی شکایت کرد.

انتقام خشن زن جوان از برادر شوهر

شاکی درخصوص نحوه آدم‌ربایی توضیح داد: ساعت هشت شب اول مهر همسر برادرم با من تماس گرفت و خواست برای او کاری را انجام دهم. به‌ دنبال تماس او، راهی خانه‌شان شدم که همسر برادرم به نام سودابه از من خواست او را به سمت کوهسار ببرم. راهی کوهسار شدیم، پس از چند لحظه دو نفر ناشناس به من حمله کردند. آنها بدون هیچ توضیحی من را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و با زور سوار خودرو کردند. دو مرد غریبه چند ساعتی بدون هدف من را در سطح شهر چرخاندند و پس از سرقت گوشی‌های تلفن همراهم، مدارک شناسایی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پول من را رها کردند.

با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان آغاز شد. ابتدا اکیپ عملیاتی ویژه‌ای در این رابطه تشکیل شد و مأموران به آدرس محل وقوع جرم رفتند. آنها پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته اماکن عمومی و همچنین دوربین‌های کنترل ترافیکی سطح شهر مشاهده کردند چهره متهمان که با استفاده از ماسک و عینک صورت خود را پوشانده بودند، قابل شناسایی نیست. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سودابه قبل از اینکه راهی کوهسار شود با افرادی در تماس بوده است. با این احتمال که زن جوان در آدم‌ربایی نقش دارد او برای انجام تحقیقات با دستور مرجع قضائی بازداشت شد.

این زن در ابتدا ارتباط خود با ماجرای ربوده‌شدن برادر شوهر را کتمان کرد، اما پس از یک روز بازداشت و انجام تحقیقات گسترده درنهایت لب به اعتراف گشود و ضمن پذیرفتن نقش خودش در این جرم دو همدست خود را معرفی کرد.

زن جوان به گارآگاهان توضیح داد با برادر شوهرش اختلاف خانوادگی داشت و به‌همین‌دلیل با اجیرکردن دو نفر نقشه سرقت و آدم‌ربایی را اجرا کرد. به‌ دنبال اظهارات زن جوان، دو همدستش بازداشت شدند و به جرم خود اعتراف کردند. سپس با دستور قضائی هر سه متهم روانه زندان شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.