باند پنج نفره متجاوزان متلاشی شد؛ اعتراف به قتل دو نوجوان

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از بازداشت ۵ نفر از اعضای باند قتل نوجوانان در این استان خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به دو فقره قتل اعتراف کرده‌اند.

باند پنج نفره متجاوزان متلاشی شد؛ اعتراف به قتل دو نوجوان

محمد نادر بیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پلیس آگاهی استان البرز برگزار شد با اشاره به اینکه در ۱۸ آذرماه پرونده یک مورد قتل به پلیس آگاهی ارسال شد اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر رها شدن یک جوان ۲۱ ساله دست، پا و دهان بسته در یکی از مناطق این استان نیروهای پلیس آگاهی فورا برای پیگیری این حادثه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی و پلیس سریعا این جوان را که با مشکل شدید اکسیژن خون مواجه شده بود را به بیمارستان انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه این جوان بعد از یک هفته به دلیل مشکلات به وجود آمده درگذشت بیان کرد: پس از تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک تیم پنج نفره به صورت ترکیبی نوجوانان بین ۱۵ تا ۲۱ ساله را سوار ماشین کرده و آنها را به بیابان‌های کرج برده و ضمن سرقت اموال طعمه‌ها گاهی چند مورد تعرض و تجاوز نیز داشتند.

نادر بیگی با اشاره به اینکه تمام متهمان این پرونده توسط پلیس آگاهی بازداشت شدند گفت: این متهمان به دو فقره قتل و چندین فقره سرقت و آزار به شهروندان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه یکی از متهمان بازداشت شده دارای سابقه بوده که در این پرونده به قید وثیقه آزاد شده است تصریح کرد: تمام نوجوانان و افرادی که به این شیوه از آنها سرقت شده می‌توانند برای شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.