تاریخ عرضه اولین سری شیائومی ۱۲ مشخص شد

تاریخ عرضه اولین سری شیائومی ۱۲ پرچمداران جدید این شرکت بزرگ چینی مشخص شد.

تاریخ عرضه اولین سری شیائومی ۱۲ پرچمداران جدید این شرکت بزرگ چینی مشخص شد.

تاریخ عرضه اولین سری شیائومی 12 مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری رسا نشر – طی هفته های گذشته، گزارش‌های متعددی در رابطه با سری جدید شیائومی ۱۲ منتشر شده است. گمانه زنی‌ها تاکنون نشان می دهد که این سری پرچمدار در اواسط دسامبر عرضه خواهد شد. این شرکت ابتدا شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس را در اواسط دسامبر رونمایی خواهد کرد. با این حال، مدل های پرچمدار را در سه ماهه اول سال آینده عرضه خواهد کرد. آخرین گزارش در مورد سری شیائومی ۱۲ نشان می دهد که این تلفن همراه در تاریخ ۱۲ دسامبر وارد بازار می شود.

به نظر می رسد که این شرکت می خواهد در یک رویداد “دوگانه ۱۲”  یعنی ۱۲ دسامبر، شیائومی ۱۲  گوشی جدیدش را عرضه کند تا علاوه بر تبلیغات روی عدد ۱۲ ، نظرها را به سمت خود جلب کند. چراکه روز عرضه این گوشی یکشنبه است و معمولاً روز معرفی و عرضه محصولات نیست! البته برخی این رونمایی در روز تعطیل را به یکی از روزهای مناسبتی در چین نسبت داده اند، گویی شیائومی هدف و برنامه ای از پیش تعیین شده دارد.

کوالکام به طور رسمی اسنپدراگون ۸ Gen1 را در تاریخ ۱ دسامبر عرضه خواهد کرد. با توجه به معرفی این دستگاه، موتورولا و شیائومی در موقعیت قطبی برای معرفی این پردازنده پرچمدار قرار دارند. هر دو شرکت فرصت عرضه این دستگاه را دارند.

از نظر ظاهری، شیائومی ۱۲ از صفحه نمایش هایپربولوئید، سوراخ مرکزی، ۲K 120 هرتز و دوربین سه گانه در پشت استفاده می کند. دوربین اصلی یک CMOS 50 مگاپیکسلی است که توسط سامسونگ یا سونی سفارشی شده است. علاوه بر این، از دو بلندگو و همچنین شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، MIUI 13 احتمالاً در همان مرحله شیائومی ۱۲ خواهد بود.

تاریخ عرضه اولین سری شیائومی 12 مشخص شد

گمانه زنی های دیگر شیائومی ۱۲

گوشی شیائومی ۱۲ با صفحه نمایش نرخ تازه سازی تطبیقی LTPO عرضه می شود. این ویژگی عملکرد تنظیم نرخ تازه سازی تطبیقی را بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز تحقق می بخشد. این ویژگی همچنین تنظیم خودکار نمایشگر را به همراه خواهد داشت. این به این معنی است که وقتی کاربر یک بازی پر تقاضا را فعال می کند، نرخ تازه سازی نمایشگر به طور خودکار روی ۱۲۰ هرتز تنظیم می شود. با این حال، زمانی که کاربر در یک برنامه اجتماعی است، نرخ تازه‌سازی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این در نهایت به مصرف برق دستگاه کمک می کند.

در زیر قاب سری ۱۲ شیائومی یک باتری با ظرفیت بالا خواهد داشت. انتظار می رود این سری با ظرفیت باتری حدود ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه شود. به دلیل قوانین چین، شارژ بی سیم تنها ۵۰ وات خواهد بود. باتری بزرگ ظرف ۲۰ دقیقه شارژ کامل خواهد شد و این یک رکورد جدید خواهد بود.

علاوه بر این، سری ۱۲ شیائومی نیز با رابط کاربری MIUI 13 خارج از جعبه عرضه خواهد شد. اخیراً، زمانی که لی جون با کاربران اینترنتی ارتباط برقرار کرد، گفت که MIUI تمام تلاش خود را برای بهبود می‌کند و قطعاً بهتر خواهد شد. به گفته لی جون، «MIUI 13 در پایان سال عرضه خواهد شد و او امیدوار است که انتظارات همه را برآورده کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.