ورود بانوان به ورزشگاه آزادی، معجزه یا پیروزی؟؟

بالاخره طلسم شکسته شد و پای بانوان ایرانی برای تماشای یک بازی زنده فوتبال به ورزشگاه آزادی باز شد. هرچند این روند سالها به طول انجامید و تعداد کم بانوان حاضر در ورزشگاه هم گزینشی توانستند به تماشای این بازی بنشینند، اما باز جای شکر دارد و خوشحالی! در همین زمینه هشدار رضا کیانیان بازیگر […]

بالاخره طلسم شکسته شد و پای بانوان ایرانی برای تماشای یک بازی زنده فوتبال به ورزشگاه آزادی باز شد.
هرچند این روند سالها به طول انجامید و تعداد کم بانوان حاضر در ورزشگاه هم گزینشی توانستند به تماشای این بازی بنشینند، اما باز جای شکر دارد و خوشحالی!

با اینکه این جریان یک خواست همگانی بود و بدنه دولت نیز با آن موافق، اما در طرف مقابل که به شدت هم از قدرت برخوردار است تلاش های همه جانبه برای برخورد با حضور زنان در ورزشگاهها صورت گرفت. تا جایی که کار به تهدید هم رسید. اما سرانجام این قفل در دولت حسن روحانی بازشد و زنان توانستند همراه با مردان یک بازی فوتبال را که با برد شیرین تیم ملی توام بود را از نزدیک و برای اولین بار تماشا کنند.
به امید روزی که همه خانم گل های ایرانی بتوانند آزادانه و بدون گزینش در ورزشگاه ها حضور داشته باشند و از تماشای این ورزش مهیج لذت ببرند.
پ ن ۱: امیدوارم پایه های ستون لغزنده برخی از دلواپسان باز هم به لرزه در نیاد. هیچ اتفاق بدی در این دو ساعت رخ نداد و هیچ ارزشی جابجا نشد.
پ ن ۲: خبرهای رسیده حاکی از این است که در میان خانم های حاضر در ورزشگاه هیچیک منقلب نشده اند و همگی تا پایان احساس امنیت کرده اند.
موفق و پیروز باشید
شبنم حاجحی اسفندیاری
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.