عذرخواهی مدیرکل ریاست بنیاد شهید از برخی خانواده‌های شهدای ترور

عدم برگزاری این نشست تنها به دلیل عدم امکان تعویق آن به جهت برنامه دیدارهای بعدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

عذرخواهی مدیرکل ریاست بنیاد شهید از برخی خانواده‌های شهدای ترور

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی درباره دلایل لغو نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های معظم شهدای هسته‌ای و ترور ارائه داد.

به گزارش ایسنا؛ حقیقی در مورد دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدای هسته‌ای و ترور نیز گفت: این دیدار برای روز پنجشنبه گذشته برنامه‌ریزی شده بود و در زمان مقرر با خانواده شهید گرانقدر شهریاری از شهدای هسته‌ای انجام شد البته به جهت برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی در منازل خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله شهید اندرزگو و فشردگی برنامه‌ها امکان جابجایی زمان دیدار برخی خانواده‌های عزیز شهدای ترور و هسته‌ای که در زمان مقرر در محل دیدار حاضر نشدند فراهم نشد و این دیدار به زمان دیگری موکول شد.

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عذرخواهی از این خانواده‌های عزیز تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نه تنها برای کارکنان بنیاد بلکه برای آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی وظیفه‌ای فراموش‌نشدنی است.

این عزیزان با صبر و ایثار خویش عزت، آرامش و افتخار میهن اسلامی را به ارمغان آوردند و لازم است بار دیگر تأکید کنم عدم برگزاری این نشست تنها به دلیل عدم امکان تعویق آن به جهت برنامه دیدارهای بعدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.