نتفلیکس فهرست هفتگی «۱۰» برتر از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را منتشر می‌کند

نتفلیکس (NFLX.O) روز سه‌شنبه اولین فهرست هفتگی ۱۰ فیلم برتر و محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی را در این سرویس پخش منتشر کرد و به انتقادات صنعت مبنی بر گزینش اطلاعاتی که به صورت عمومی به اشتراک می‌گذارد، پرداخت.

 

نتفلیکس فهرست هفتگی «10» برتر از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را منتشر می‌کند

به گزارش رسا نشر – رید هستینگز، مدیرعامل نتفلیکس به سرمایه گذاران گفت که این تغییر در جریان تماس درآمد سه ماهه سوم این شرکت در ۱۹ اکتبر رخ می دهد.

این سرویس استریم اعلام کرد که هر سه‌شنبه هر سه‌شنبه فهرست‌های ۱۰ برتر جهانی را برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی انگلیسی زبان، بر اساس ساعات تماشا، و همچنین برای نمایش‌ها و فیلم‌های غیرانگلیسی زبان منتشر می‌کند. همچنین محبوب ترین عناوین خود را در بیش از ۹۰ کشور رتبه بندی می کند.

آخرین داده ها محبوبیت پایدار درام کره ای “بازی مرکب” را نشان می دهد، که در صدر لیست نمایش های غیرانگلیسی زبان قرار دارد، با ۴۲.۸ میلیون ساعت بازدید در طول هفته ۸ نوامبر. فصل سوم تریلر جنایی “Narcos: مکزیک» با ۵۰.۳ میلیون ساعت تماشا در رتبه اول فهرست زبان انگلیسی قرار گرفت. من

در فیلم‌ها، فیلم پر ستاره اکشن «اعلان قرمز» با بازی دواین جانسون، گال گدوت و رایان رینولدز، ۱۴۸.۷ میلیون ساعت تماشا به دست آورد تا در فهرست فیلم‌های انگلیسی زبان پیشرو باشد. درام جنایی «یارا» در صدر جدول فیلم های غیرانگلیسی قرار گرفت.

نتفلیکس، که می‌گوید فرهنگ سازمانی شفافیت رادیکال را در بر می‌گیرد، در مورد محبوبیت فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خود – مانند بسیاری از همتایانش – کمتر مورد توجه قرار گرفته است. قبلاً مشاهده داده‌ها را بر اساس خانواده گزارش می‌کرد، در یک نقطه هر عنوانی را که حداقل دو دقیقه تماشا شده بود به‌عنوان نما شمارش می‌کرد.

رویکرد اندازه‌گیری جدید این سرویس با رویکردی که توسط شرکت تحقیقاتی Nielsen برای ردیابی نحوه گذراندن وقت تلویزیون توسط آمریکایی‌ها استفاده می‌شود، سازگار است. اولین گزارش نیلسن با استفاده از این روش جدید که در ژوئن منتشر شد، فضای زیادی را برای رشد برای نتفلیکس نشان می‌دهد که تنها ۶ درصد از زمان نمایش صفحه نمایش ایالات متحده را به خود اختصاص می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.