خوشحالی بریتنی اسپرز از بازپس گیری آزادی اش از دادگاه

بریتنی اسپیرز، ستاره موسیقی پاپ، پس از به دست گرفتن کنترل زندگی شخصی و دارایی خود در اوایل ماه جاری، نگاهی اجمالی به نحوه استفاده از آزادی تازه یافته خود دارد.

خوشحالی بریتنی اسپرز از بازپس گیری آزادی اش از دادگاه

 

پایگاه خبری رسا نشر – این خواننده ویدیویی را در توییتر و اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن از تمایل خود برای تبدیل شدن به “یک مدافع برای افراد دارای معلولیت واقعی” صحبت کرد و گفت امیدوار است که داستان او تأثیر بگذارد و “تغییراتی در سیستم فاسد ایجاد کند”.

بریتنی اسپیرز گفت این چیزهای کوچک است که تفاوت بزرگی ایجاد کرده است و در حال حاضر، او برای هر روز آزادی، داشتن “کلید ماشین من”، کارت خودپرداز و پول نقد، و “توانایی مستقل بودن و داشتن احساسی خوب” سپاسگزار است.

زندگی شخصی و دارایی ۶۰ میلیون دلاری اسپیرز تحت نظارت پدرش تحت مراقبتی طولانی مدت ۱۳ ساله بود که هفته گذشته پس از یک مبارزه قانونی طولانی و طولانی پایان یافت.

طبق اسناد دادگاه، سال‌ها، حتی زمانی که او در عرصه‌های پرفروش در سراسر جهان اجرا می‌کرد، به کمک هزینه شخصی حدود ۲۰۰۰ دلار در هفته محدود بود. او تا همین اواخر اجازه رانندگی با ماشین شخصی خود را نداشت.

در دادگاه ماه ژوئن، این خواننده خواستار پایان دادن به محافظه کاری “احمقانه و توهین آمیز” شده بود و گفت که احساس آسیب و عصبانیت می کند و می خواهد زندگی خود را بازگرداند.

در این پست، اسپیرز همچنین از طرفداران خود و جنبش #FreeBritney که در حمایت از خواننده راه اندازی شده بود، تشکر کرد و گفت: راستش فکر می کنم شما بچه ها زندگی من را به نحوی ۱۰۰ درصد نجات دادید.

بریتنی اسپیرز طی ماهها اخیر با دوست پسر خود سام اصغری که یک ایرانی الاصل است، نامزد کرده و این دو  قصد دارند با هم ازدواج کنند. ایرانی بودن نامزد این خواننده آمریکایی باعث محبوبیت بیشتر طرفداران موسیقی لاتین در بین هموطنان سام اصغری شده است!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.